مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

باشگاه پاس همدان در تمامی رشته ورزشی دارای تیم ورزشی می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۷:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۸۹۱۴
باشگاه پاس همدان در تمامی رشته ورزشی دارای تیم ورزشی می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان در تمامی رشته ورزشی دارای تیم ورزشی می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جلسه سه‌شنبه‌های با اصحاب رسانه ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله فاضلیان با اشاره به اینکه استان همدان دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف خصوصاً ورزش است، گفت: ورزش استان نیازمند یک بازنگری در بحث قهرمانی و قهرمان‌پروری است.

وی بابیان اینکه باید با برنامه‌ریزی و بهره‌مندی از پتانسیل استان همدان بتوانیم جایگاه خود را در کشور به دست بیاوریم، گفت: بهره‌وری ورزشی در استان را باید بافکر کردن به حداکثر برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: برای المپیک ما نگاه مثبت داریم، ماهیت ورزش این است که افت‌وخیز دارد لذا باید از هم‌اکنون برای آسیب‌شناسی هیئت‌های ورزشی تشکل شود و با داده‌کاوی علل اصلی آن را بسنجند.

وی با بیا اینکه حق طبیعی مردم است که در جریان اقدامات اجرایی باشند، گفت:امروز باید با مردم صادق باشیم و ایشان را از محدودیت‌های موجود باخبر کنیم.

سیفی بابیان اینکه از ورزش قهرمانی مهم‌تر ورزش همگانی است چراکه پایه و اساس است، گفت: امروز اگر بانوان ما در حوزه‌های مختلف توانمند می‌توانند آینده بهتر و روشنی برای جوانان ما فراهم کنند.

وی تصریح کرد: باید با بانوان ارتباط بگیریم تا بدانیم درخواست ایشان و موانع پیش روی آن‌ها چیست لذا می‌طلبد جوانان ما را در این زمینه یاری کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه در صورت لزوم در حوزه ورزش و جوانان سهم بانوان بیش از آقایان دیده خواهد شد، گفت: این مهم یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است که در استان همدان باقوت پیگیر خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به امروز در تمامی امور به دنبال استانداردسازی هستیم، گفت: انتخاب روسای هیئت‌های ورزشی و ارکان هیئت‌ها نیازمند دارا بودن چهارچوب‌های خاص خود است.

سیفی با تأکید بر اینکه تغییر و تحولات خوبی در ورزش استان همدان خواهیم داشت، گفت: استفاده از آدم‌های باانگیزه و عاشق برای سپردن امور در دستور کار است.

وی بابیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان یک برند است، گفت: باشگاه پاس همدان در آینده نزدیک در تمامی رشته ورزشی دارای تیم ورزشی می‌شود.

 

نظر شما