مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

افتتاح دو پروژه ورزشی به ارزش ۱۲.۵ میلیارد در استان همدان

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۹۶۷۵
افتتاح دو پروژه ورزشی به ارزش ۱۲.۵ میلیارد در استان همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از افتتاح دو پروژه ورزشی به ارزش 12 میلیارد و 583 میلیون ریال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی با اعلام این خبر اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف و همچنین بهره‌مندی همه آحاد جامعه از امکانت ورزشی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است که خوشبختانه در استان همدان این مهم در حال پیگیری و اجرا است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر در چندین پروژه ورزشی در استان همدان آماده بهره‌برداری است، گفت: پروژه سالن ورزشی روستای ینکی کند از توابع بخش جوکار ملایر یکی از این پروژه‌هاست که فردا بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: این پروژه به مساحت 926 مترمربع دارای سالن ورزشی چندمنظوره جهت ورزش‌های توپی، رختکن، سرویس بهداشتی و اتاق مدیریت با 8 میلیارد و 538 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی ساخته‌شده است.

وی گفت: دیگر پروژه‌ای که فردا به بهره‌برداری می‌رسد زمین چمن مصنوعی قروه درگزین به مساحت  یک هزار 8 مترمربع و بااعتبار 4 میلیارد ریال است.

سیفی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری مسئولین استان در رأس استاندار پرتلاش استان همدان و نمایندگان محترم بتوانیم اعتبار موردنیاز برای تکمیل پروژه‌های ورزشی را تأمین کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز