با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان؛

سالن جند منظوره ورزشی روستای ینگی کند ملایر افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۸۰۰۹۶
سالن جند منظوره ورزشی روستای ینگی کند ملایر افتتاح شد
سالن جند منظوره ورزشی روستای ینگی کند ملایر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در آئین افتتاحیه سالن ورزشی روستای ینگی کند شهرستان ملایر ضمن تقدیر از زحمات همه مسئولین استان و شهرستان خصوصاً پیگیری‌های نمایندگان مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار تلاشگر این شهرستان در راستای به نتیجه رساندن پروژه‌های ورزشی شهرستان ملایر، گفت: یکی از سفارشات و تأکیدات ائمه معصوم و بزرگان دین ما مشخص کردن اولویت‌ها برای نتیجه‌گیری بهتر است.

وی تأکید کرد: هدفی مهمی که امروز برای تحقق آن باید تلاش کنید خدمت صادقانه به مردم جهت رفع یا کاهش مشکلات ایشان است چراکه وظیفه انسانی ما بر این مهم حکم می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه با اشاره به افتتاح سالن ورزشی روستای ینگی کند ملایر، گفت: این سالن ورزشی به مساحت 926 مترمربع و بااعتبار تمام‌شده 8 میلیارد 538 میلیون ریال به مردم روستای ینگی کند هدیه شد.

وی با تأکید بر اینکه توجه به ظرفیت جوانان روستایی و توازن در توزیع امکانات و اعتبارات یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش رو است، گفت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در استان موجبات کاهش و به حداقل رساندن بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را در استان فراهم می‌آورد.

سیفی ضمن اشاره به توجه استاندار همدان به امورات ورزش و جوانان، گفت: ما نیز به تبعیت از مقام عالی دولت در استان همدان همواره سعی بر توجه ویژه به جوانان در حوزه‌های مختلف داریم.

وی افزود: طی دیداری که روزهای گذشته با مسئولین ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان انجام شد قول‌های مساعدی برای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به جامعه روستایی داده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز