دادستان عمومی و انقلاب نهاوند هشدار داد:

برگزار کنندگان مراسم عروسی و ختم با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در نهاوند دستگیر می شوند

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۲۱:۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۰۹۰۳
برگزار کنندگان مراسم عروسی و ختم با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در نهاوند دستگیر می شوند
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند به برگزار کنندگان مراسم عروسی و ختم هشدار داد در صورت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در نهاوند دستگیر می شوند.

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: دادستانی در زمینه حفظ سلامت شهروندان با کسی تعارف ندارد و در شرایط بحرانی نهاوند عوامل برگزاری هر گونه مراسم از جمله عروسی و ... را دستگیر و آنها را راهی زندان می‌کند.

وی گفت: با توجه به افزایش مبتلایان و فوت شدگان به ویروس کرونا در شهرستان نهاوند که برابر گزارش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی همدان از علل افزایش آمار ها، برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم بوده که توجه به این موضوع و نظارت بر عدم برگزاری این چنین مراسمات الزامی است.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند، افزود:  برگزاری اجتماعات از جمله مراسم عروسی و ترحیم حتی در شهرها و  روستا ها که زمینه شیوع ویروس کرونا را فراهم می کند، جرم محسوب شده، بنابرین هشدار میدهیم در صورت گزارش مبنی بر برگزاری این قبیل مراسمات در هر نقطه از شهرستان برابر قانون اقدام و برخورد خواهد شد.

وی اظهار کرد: مامورین نیروی انتطامی شهرستان موظف هستند تا علاوه بر جلوگیری از برگزاری هر گونه مجالس عروسی و عزاداری و ترحیم با متخلفین برخورد قانونی کنند.

دادستانی نهاوند از شهروندان هم خواسته است تا در صورت مشاهده برگزاری هر گونه مراسم مراتب را جهت اقدام قانونی به مراجع قضایی و یا نیروی انتظامی اطلاع دهند.

 

نظر شما