مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان خبر داد:

رعایت۵۵ درصدی پروتکل های بهداشتی در همدان + اینفوگرافیک

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۱۲۷۳
رعایت۵۵ درصدی پروتکل های بهداشتی در همدان + اینفوگرافیک
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان از رعایت۵۵ درصدی پروتکل های بهداشتی در این استان خبر داد.

لیدا رفعتی درگفتگو با خبرگزاری برنا از همدان با بیان اینکه نیمی از مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند مطرح کرد:طبق بازرسی های مشترکی که استانداری های همدان مشخص شده است که نیمی از مردم از پروتکل های بهداشتی رعایت نمی کنند.

وی مسبب اصلی وضیعت قرمز استان همدان را خریداران دانست و گفت:بسیاری از فروشگاه ها و اغذیه فروشی ها که پلمپ به دلیل تجمع خریداران در آن فروشگاه پلمب م یشونند حال آنکه فرد فروشنده تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می کند.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان با بیان اینکه گویا این بیماری برای مردم عادی شده است عنوان کرد:رعایت نکردن پروتکل ها و حضور های غیر ضروری در اجتماعات موجب خواهد شد شرایط بدتری را ازشیوع کرونا در استان همدان تجربه کنیم .

رعایت پروتکل های بهداشتی در همدان

وی با اشاره به رعایت پروتکل ها در هفته گذشته  افزود:در هفته گذشته فروشگاه زنجیری 83 درصد،سوپر مارکت ها 72 درصد،نانوایی ها 66 درصد،رستوران ها 71 درصد پروتکل های بهداشتی رارعایت کردند.

رفعتی گفت : 155 سوپر مارکت در همدان به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و اجتماعی اخطار گرفتند .

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان تصریح کرد: بیشترین میزان رعایت بهداشت فردی مربوط به صنایع نفت گاز با 100 درصد،معادن 100 درصد،جایگاه سوخت 92 درصد،مطب ها 90 درصد وصنایع تولیدی با 90 درصد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز