مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری همدان تاکید کرد:

ضرورت تقویت ارتباط مسئولین دستگاه های اجرایی استان همدان با مردم

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۹:۰۶:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۱۵۸۷
ضرورت تقویت ارتباط مسئولین دستگاه های اجرایی استان همدان با مردم
مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری همدان بر ضرورت تقویت ارتباط مسئولین دستگاه های اجرایی استان همدان با مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ابوالقاسم الماسی در آئین تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان کبودرآهنگ و بخشداران گل تپه و شیرین سو با اشاره به روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز گفت: مردم پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی پای ارزش‌ها و شعارهای استقلال و آزادی ایستاده‌اند و علت آن پایداری مسئولان نظام و مردم به ویژه جوانان بر ارزش‌های انقلاب است.

وی افزود: همه ملت ایران و مسئولان نظام این ایستادگی را مدیون جانفشانی‌های شهدا و جانبازان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند که با ایثار خود همه معادلات مخالفان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کردند و امروزه مردم با وجود همه فشارها پای ارزش‌های خود ایستاده‌اند.

الماسی گریزی به کاستی‌های موجود در جامعه و فشارهای معیشتی بر مردم زد و اظهار کرد: امروزه در جامعه با شایعات دشمنان، مردم با نجابت در کنار دولت هستند و اگر مشکلاتی وجود دارد به علت سوءاستفاده‌هایی است که صاحبان موقعیت‌های اقتصادی با احتکار و گران فروشی در اداره جامعه اختلال ایجاد کرده‌اند چراکه همین اقدامات حاشیه‌ای باعث ایجاد سختی‌های معیشتی در طبقات مختلف جامعه شده است.

وی درباره انتخابات سال آینده نیز عنوان کرد: سال آینده در شهرستان کبودرآهنگ سه انتخابات برگزار می‌شود و مهیا کردن فضای انتخابات ریاست جمهوری، شورا و نماینده مجلس از وظایف فرماندار و معاونین و بخشداران در شهرستان است.

الماسی ادامه داد: همه نگاه‌های سیاستمداران داخل و خارج از کشور به این دوره از انتخابات است و وظیفه سنگینی نسبت به برگزاری انتخابات داریم و متولیان شهرستان باید با ایجاد فضای سالم و فعال انتخاباتی این حرکت عظیم سیاسی را طوری شکل دهند که مشارکت گسترده ایجاد و سلامت انتخابات نیز به مانند گذشته مهیا شود.

وی گفت: همه ما به عنوان دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را مدیون کسانی می‌دانیم که برای پیروزی و انسجام جمهوریت و اسلامیت جانفشانی کردند تا امروز در آرامش کامل انتخابات برگزار شود پس باید نسبت به برگزاری سالم این انتخابات تلاش کنیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان درباره انتخابات شوراهای شهر کبودرآهنگ یادآور شد: انتخابات شوراها دقت نظر بخشداران را می‌طلبد و باید همه توان خود را برای تأیید صلاحیت‌ها و انتخاب بگذاریم تا افراد توانمند پای کار باشند و در کنار انتخابات شورا و ریاست جمهوری انتخابات مجلس را هم در پیش داریم که بخشداران باید هنر مدیریت خود را به کار گیرند و این انتخابات را به نحو مطلوب برگزار کنند.

الماسی از فرماندار و معاونان و بخشداران خواست ارتباطشان را با مردم تقویت کنند و همه تلاش خود برای جلب رضایت مردم را به کار گیرند و بخشداران با اعضای شورا و معتمدین در روستاها و افراد با نفوذ تعامل در خور شأن آنها را داشته باشند و از تجربیات معتمدین در مدیریت بخش بهره بگیرند.

وی از بخشداران درخواست کرد برنامه جامعی برای ادامه خدمت خود داشته باشند چراکه این موضوع مهم کمک بزرگی است که موفقیت بخشداران را به دنبال خواهد داشت.

در پایان از عمران زیغمی معاون سابق سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرستان کبودرآهنگ تقدیر ابراهیم دهقانی خواه به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سید ایوب موسوی بخشدار سابق شیرین سو به عنوان بخشدار گل تپه و منصور جمالی آزاد ا به عنوان بخشدار شیرین سو معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز