فرمانده سپاه نهاوند خبر داد:

خدمت رسانی گروه های جهادی به بیماران کرونایی بستری در نهاوند

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۰۹:۵۱:۵۶
کد خبر: ۱۰۸۲۰۸۱
خدمت رسانی گروه های جهادی به بیماران کرونایی بستری در نهاوند
فرمانده سپاه نهاوند از خدمت رسانی گروه های جهادی به بیماران کرونایی بستری در نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان سرهنگ علی مختاری با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع گسترده کرونا در موج سوم و خستگی کادر درمان و افزایش بستری  بیماران کرونایی، گروه‌های جهادی بسیج شهرستان پای کار آمده و به کمک کادر درمان و بیماران  بیمارستان های نهاوند شتافتند.

وی افزود: این گروه جهادی  متشکل از برادران و خواهران بسیجی با رضایت کامل در بخش‌های بستری کرونا در بیمارستان آیت‌اله علیمرادیان و شهید قدوسی در دو شیفت صبح و عصر   از دو شنبه هفته قبل مستقر شده و به انجام امور شخصی بیماران کرونایی و کمک به کادر درمان مشغول هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، افزود: این اقدام پسندیده گروه‌های جهادی علاوه بر کمک به کادر درمان نشان دهنده این موضوع است که جهاد هنوز ادامه دارد و همواره بسیجیان در هر زمینه‌ای که نیاز انقلاب و کشور باشد با ایثار و از خودگذشتگی در صحنه خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین گروهی از بسیجیان نیز با خودروی شخصی خود در بیمارستان‌ها حضور پیدا کرده و در زمان ترخیص و پایان شیفت کاری اعضای  گروه‌ جهادی به آنها  بصورت رایگان سرویس‌دهی می‌کنند.

سرهنگ مختاری، خاطر نشان کرد :  این گروه جهادی در حال تدارک و دوخت لباس‌های مخصوص بیمارستانی(گان) هستند که در اسرع وقت تحویل پرستاران عزیز شهرستان خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز