مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال شهرداری همدان:

بازیکنان تیم شهرداری همدان اهانت به پیامبراسلام(ص) را محکوم کردند

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۷:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۲۰۹۵
بازیکنان تیم شهرداری همدان اهانت به پیامبراسلام(ص) را محکوم کردند
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال شهرداری همدان، گفت: بازیکنان تیم شهرداری همدان اهانت به پیامبراسلام(ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدرضا بهرامی‌صفت با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: بازیکنان،کادرفنی، سرپرست و عوامل اجرایی تیم فوتبال شهرداری همدان در تمرینات خود در هفته وحدت با شعار «من محمدرسول الله (ص) را دوست دارم:» توهین نشریه فرانسوی به پیام اسلام را محکوم کردند.

وی افزود: اهانت به پیامبر اسلام توهین به تمام مسلمانان جهان و ادیان الهی بوده و قلب هر انسانی را آزار می‌دهد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونااردوی ۲۰ روزه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کرده‌ایم تا بازیکنان در شرایط مناسب تمرینات خود را پیگیری کنند.

بهرامی‌صفت اضافه کرد: با توجه به سیاست مدیران شهرداری هدف اصلی توجه به بازیکنان بومی است و امسال نیز شاکله اصلی تیم فوتبال شهرداری همدان را در لیگ دسته دوم بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند و تمام کادر فنی و عوامل اجرایی تیم ۱۰۰ در صد بومی هستند.

وی با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا بیان کرد: سلامتی بازیکنان برای کادرفنی تیم و مدیریت باشگاه در اولویت قرار دارد به همین دلیل هر روز تب و اکسیژن خون بازیکنان به طور مستمر توسط پزشک تیم اندازه‌گیری می‌شود ضمن اینکه بازیکنان با توجه به شرایط اردویی اجازه ترک اردو ندارند.

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری همدان یکی از بهترین تیم‌ها بود و تنها یک نفر از اعضای تیم به کرونا مبتلا شد و در فصل پیش رو نیز به صورت جدی شرایط پزشکی در تیم رعایت خواهد شد تا مشکلی از این نظر نداشته باشیم.

نظر شما