حاجی بابایی:

اختصاص ۳۰ هزار میلیارد تومان برای بهبود وضعیت معیشت مردم/طرح در انتظار تائید شورای نگهبان است

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۲۲۳۹
اختصاص ۳۰ هزار میلیارد تومان برای بهبود وضعیت معیشت مردم/طرح در انتظار تائید شورای نگهبان است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 30 هزار میلیارد تومان برای بهبود وضعیت معیشت مردم خبر داد و گفت: طرح معیشتی در انتظار تائید شورای نگهبان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهر جورقان موانع توسعه این شهر بررسی شد.

حمیدرضا حاجی بابایی در این نشست اظهار کرد: شهر جورقان مردم بسیار متدین و عزیزی دارد که زحمات زیادی برای انقلاب کشیدند.

وی بابیان اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در جورقان انجام‌شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مصلی نماز جمعه این شهر اشاره کرد، گفت: یکی از مؤلفه‌های اصلی توسعه هر منطقه مطالبه گری مردم آن منطقه است کما اینکه شاید در آغاز کار سختی‌هایی متحمل شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: خوشبختانه در جورقان به‌واسطه در دست اجرا بودن پروژه های تجهیز خانه کشتی، فاضلاب شهری و غیره در آینده‌ای نه‌چندان دور اتفاقاتی بسیار خوبی خواهد افتاد که در این زمینه جلسات خوبی با مسئولین شهری برای رفع موانع و مسئولین استانی برای تأمین اعتبار برگزارشده است.

وی با اشاره به ساخت یکی از بهترین تصفیه خانه های کشور در جورقان با عتبار 30 میلیارد تومان، گفت: در حال حاضر خطوط انتقال درون شهر تکمیل‌شده و 60 میلیارد نیز برای فاضلاب جورقان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح اختصاص 30 هزار میلیارد تومان برای بهبود معیشت مردم در انتظار تائید شورای نگهبان است، گفت: خوشبختانه در حال حاضر در جهات مختلف اقدامات خوبی برای بهبود اوضاع معیشتی مردم در حال انجام است اما کافی نیست.

حاجی بابایی، گفت: از خیرین محترم همدان درخواست داریم برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در پویش کمک مؤمنانه حضور فعال و تأثیرگذار همچون گذشته داشته باشند.

در ادامه نیز حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص زیرساخت‌های ورزشی در شهر جورقان، گفت: یکی از مشکلات ورزشی در بحث استخر جورقان نبود امکانات کافی بود که خوشبختانه مرتفع شده است.

وی در ادامه از ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال در این شهر خبر داد و گفت: از حمایت‌های سازمان برنامه استان خصوصاً مهندس وفایی بابت نگاه ویژه ایشان به دستگاه ورزش استان کمال تشکر داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز