مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

جذب ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تسریع درروند ساخت زورخانه بین‌المللی همدان

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۸۲۲۴۰
جذب ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تسریع درروند ساخت زورخانه بین‌المللی همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از جذب 50 میلیارد ریال اعتبار برای تسریع درروند ساخت زورخانه بین‌المللی همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در بازدید از پروژه زورخانه بین‌المللی همدان که با حضور دکتر حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: پروژه زورخانه بین‌المللی همدانی یکی از پروژه‌های اولویت‌دار استان همدان در حوزه ورزش و جوانان است.

وی گفت: با پیگیری‌های که توسط مسئولین خصوصاً دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس و همچنین مقام عالی دولت در استان همدان درزمینهٔ جذب اعتبارات صورت گرفته در حال حاضر این پروژه دارای 28 درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، ادامه داد: از ابتدای آغاز عملیات اجرایی این پروژه تاکنون یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار جهت ساخت آن هزینه شده است.

وی گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های مصرانه مسئولین استان در رأس دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اخیراً 50 میلیارد ریال اعتبار برای تسریع بخشیدن به روند ساخت زورخانه بین‌المللی همدان جذب‌شده است.

سیفی خاطرنشان کرد: ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی در استان همدان دارای ورزشکاران و علاقه‌مندان بسیاری است و با توجه به ظرفیت این پروژه پس از بهره‌برداری همدان توانایی میزبانی شایسته بسیاری از مسابقات کشوری و بین‌المللی این رشته را خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز