​استاندار همدان:

استان همدان از استان های موفق در واگذاری پروژه ها است/ سرمایه گذاری ۶.۴ میلیارد تومانی در استان

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۱:۰۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۸۲۴۹۲
استان همدان از استان های موفق در واگذاری پروژه ها است/ سرمایه گذاری ۶.۴ میلیارد تومانی در استان
​استاندار همدان با اشاره به سرمایه گذاری ۶ هزار ۴۰۰ میلیارد تومانی در استان همدان طی سال گذشته، گفت: استان همدان از استان های موفق در واگذاری پروژه ها است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، گفت: در سال پایان دولت که با مشکلاتی چون تحریم های دشمن و شرایط سخت کرونا روبرو هستیم نیازمند مدیریت جهادی و شبانه روزی هستیم.

وی گفت: همکاری خوب نمایندگان و پیگیری مدیران استان باعث جذب اعتبارات زیادی در سطح ملی شده‌ایم و این می توان برای توسعه استان بسیار اثرگذار باشد.

استاندار همدان، گفت:  ۲۳ درصد کل واگذاری ها در کشور مربوط به استان همدان است و استان همدان از موفق ترین استانها در واگذاری ها می باشد و باید دارایی راکد در اختیار دولت و دستگاهها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاری در اولویت است و باید همه مجموعه های دولتی در این حوزه ورود داشته باشند، گفت: در سال گذشته ۶ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام شده است و این نشانه موفقیت استان در حمایت از تولید و بخش خصوصی است.

شاهرخی، گفت: دستگاه های نظارتی استان در کنار تولید هستند و نگرانی از دستگاههای نظارتی وجود ندارد چون دستگاهها باید مسیر قانونی را طی کنند.

وی گفت: مدیران از ظرفیت نمایندگان استفاده کنند و امروز شاهد همکاری خوب نمایندگان با مجموعه دولت جهت توسعه استان هستیم.

استاندار همدان، گفت: از ۱۱ میلیارد در سال های گذشته به چند صدمیلیون در سال گذشته در بازگشت به خزانه رسیدیم که هیچ رقمی حتی درصد اندک نباید به خزانه بازگشت داده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز