عضو شورای اسلامی شهر همدان:

تیم فوتبال شهرداری همدان پتانسیل صعود به لیگ دسته اول را دارد

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۶:۲۲
کد خبر: ۱۰۸۳۰۳۷
تیم فوتبال شهرداری همدان پتانسیل صعود به لیگ دسته اول را دارد
عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان پتانسیل صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را دارد.

به گزارش برنا، حمید بادامی نجات صبح پنجشنبه در بازدید از تمرینات تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به پتانسیل بالای این تیم اظهار داشت: فوتبال همدان از نظر داشتن مربیان با دانش و بازیکنان در سطح لیگ برتر، دسته اول و دوم پتانسیل بسیار بالایی را دارد و حداقل حق فوتبال این استان داشتن یک تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

وی افزود: تیم فوتبال شهرداری همدان با پتانسیل کادرفنی و اجرایی صد در صد بومی و هر ساله بیش از 80 درصد بازیکنان بومی این پتانسیل را دارد که به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تمام تلاش‌مان را برای کمبود امکانات و مشکلات تیم شهرداری به کار خواهیم بست، گفت: به اتفاق تمام اعضای شورای اسلامی شهر همدان به ورزش و تیم فوتبال شهرداری نگاه مثبتی دارند و در فصل پیش رو نیز تلاش می‌کنیم حمایت‌ها از این تیم افزایش پیدا کند.

بادامی خاطرنشان کرد: از نظر امکانات و تزریق منابع مالی اعضای شورای شهر، مدیریت شهری و شهردار همه برای کمک به تیم فوتبال شهرداری همدان در این فصل پای کار خواهند بود تا بتوانیم در پایان فصل با صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور دل مردم همدان را شاد کنیم.

وی با درخواست از بازیکنان تیم بیان کرد: از بازیکنان باتجربه و جوان تیم انتظار داریم تا در زمین مسابقه برای سربلندی فوتبال همدان و صعود به لیگ دسته اول از جان و دل در طول مسابقه بجنگند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان چشم و امید بازیکنان بومی شهر همدان بوده و به این تیم به عنوان آینده فوتبالی خود نگاه می‌کنند و باید همه برای موفقیت این تیم تلاش کنند.

 

نظر شما