اینفوگرافیک|سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

ابتلای ۱۰۶ مورد جدید به ویروس کرونا در استان همدان/حال ۵۹ بیمار کرونایی وخیم است

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۶:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۴۰۴۹
ابتلای ۱۰۶ مورد جدید به ویروس کرونا در استان همدان/حال ۵۹ بیمار کرونایی وخیم است
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از ابتلای ۱۰۶ مورد جدید به ویروس کرونا در استان همدان خبر داد و گفت:حال 59 بیمار کرونا در استان همدان وخیم است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با بیان اینکه تعداد کل بیماران مشکوک به کرونا در استان همدان از مرز یک هزار مورد عبور کرده است، کفت: این خبر، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵۴ مورد با علائم تنفسی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز اورژانس ما مراجعه کرده که از این تعداد  ۱۴۸ نفر در بخش عادی بیمارستان بستری و ۱۰ نفر در بخش آی سی یو بستری شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه حال ۵۹ نفر بیماران مبتلا به کرونا وخیم گزارش شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷ هزار و ۳۳۵ نفر تا کنون به این بیماری مبتلا شده اند و تعداد موارد ابتلای جدید در استان ۱۰۶ مورد اعلام شده است.

INFO AMAR CORONA HMD NEW

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان تعداد موارد فوت شده در استان همدان هم از ابتدای شیوع کرونا تا کنون را ۹۷۵ نفر اعلام کرد و گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۶ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان جان خود را از دست داده اند.

وی تصریح کرد:در شهرستان اسدآباد ۲۱۵، بهار ۴۳۰، تویسرکان ۴۴۰، رزن ۲۷۹، درگزین ۱۱۵، فامنین ۱۱۹، کبودراهنگ ۴۴۱، ملایر یک هزار و ۴۰۵، نهاوند ۸۲۴ و همدان دو هزار و ۸۷۱ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند.

طاهری، اضافه کرد: از تعداد بیماران ثبت شده مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان ۱۹۶ نفر هم مسافر بوده اند.

وی افزود:رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات ،استفاده از ویتامین ها تنها راه شکست بیماری کرونا است.

 

نظر شما