فرماندار نهاوند:

رسانه ها در کنار مردم و مسئولین در کنترل و کاهش آمار ابتلا به کرونا نقش محوری دارند

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۵۲۹۴
رسانه ها در کنار مردم و مسئولین در کنترل و کاهش آمار ابتلا به کرونا نقش محوری دارند
فرماندار نهاوند، گفت: رسانه ها در کنار مردم و مسئولین در کنترل و کاهش آمار ابتلا به کرونا نقش محوری برای فرهنگ سازی دارند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری عصر دوشنبه در ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس در شهرستان نهاوند گفت: شرایط سختی را سپری می‌کنیم و با ورود به فصل سرما نیز احتمال دارد شرایط دشوارتر هم بشود.

وی افزود: شهرستان نهاوند فرهنگ هفت هزار ساله مردمی نجیب را در کارنامه دارد که نیاز است این فرهنگ امروز تمام‌قد به جنگ کرونا برود. 

وی با بیان اینکه فرماندار نهاوند دنبال نام و نشان نیست، گفت: فرماندار نهاوند نام و نشان خود را از فرهنگ مردم نجیب این شهرستان که دروازه ورود اسلام است، از شهدای والامقام این دیار و از جهادها و تلاش‌های قهرمانانه خطه دلیران نهاوند بدست آورده است. 

ناصری با بیان اینکه در بحران با یک نسخه ثابت نمی‌توانیم پیش رویم گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تابحال در هر موج کرونا تجربه‌های مختلفی  را کسب نمودیم و معتقدم با تغییر رویکرد می‌توانیم با این ویروس و شرایط بوجود آمده مبارزه کنیم. 

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: نیاز اولیه کار فرهنگی همراهی و همدلی همه آحاد می‌باشد.

ناصری با اشاره به اینکه اصحاب رسانه شهرستان در بحران‌ها کم نگذاشته و یاریگر مجموعه شهرستان بوده‌اند، گفت: اما توقع همکاری و همراهی بیشتری از این مجموعه داریم که در کنار مردم و مسئولین جهت قطع شیوع ویروس میدان‌داری نمایند.

نظر شما