سرپرست سازمان آتش‌نشانی همدان:

۱۷ شهروند همدانی در حادثه آتش سوزی یک مجتمع مسکونی جان سالم به در بردند

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۵۳۸۵
سرپرست سازمان آتش‌نشانی همدان، گفت: ۱۷ شهروند همدانی در حادثه آتش سوزی یک مجتمع مسکونی جان سالم به در بردند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید صادق پور سینا با اعلام این خبراظهار کرد: عصر روز گذشته ساعت ۱۸ و ۳۳ دقیقه سامانه ۱۲۵ همدان گزارشی از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی دریافت کرد.

وی گفت: با دریافت این گزارش و با توجه به حساسیت موضوع ۵ اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های مرکزی ،۱۲ و۱۹ به نشانی اعلام شده واقع در ۱۸ متری ذوالفقار اعزام شدند.

پورسینا ادامه داد: آتش نشانان که در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده بودند در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یکی از واحدهای یک مجتمع ۸ واحدی طعمه حریق شده و دود غلیظی تمام ساختمان را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه با مشاهده وضعیت فوق یک گروه از آتش نشانان به سرعت اقدام به خاموش کردن آتش کردند و همزمان گروه دیگر با استفاده از تجهیزات تخصصی و اصول امداد و نجات نسبت به جستجوی سایر واحدها و طبقات برای نجات افراد گرفتار شده اقدام کرد، افزود: در این عملیات که ۷۰ دقیقه به طول انجامید آتش نشانان موفق شدند ضمن کنترل و خاموش کردن کامل آتش جان ۱۷ نفر از ساکنان ساختمان را که در میان دود غلیظ آتش سوزی، در واحدهای دیگر محبوس شده بودند نجات دهند و دو نفر از آنان را که دو کودک خردسال بودند تحویل عوامل فوریت‌های پزشکی دهند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: با پایان عملیات و پس از ایمن سازی کامل محل حادثه؛ آتش نشانان برای ادامه خدمت رسانی به شهروندان به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز