مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان خبر داد:

کاهش ۲۵ درصدی تلفات جاده ای طی نیمه نخست سال جاری در استان همدان

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۷:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۶۱۳۲
کاهش ۲۵ درصدی تلفات جاده ای طی نیمه نخست سال جاری در استان همدان
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از کاهش 25 درصدی تلفات جاده ای طی نیمه نخست سال جاری در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ارتین کمالی با اعلام این خبر اظهار کرد: در هفت ماه گذشته 251 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد 165 نفر در تصادفات برون شهری، 33 نفر در سوانح درون شهری و 27 نفر در مسیرهای خاکی و روستایی و مابقی در سایر محورها جان باختند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته مردی موتور سوار 50 ساله در یکی از روستاهای شهرستان کبودرآهنگ با سرعت زیاد با موتور واژگون و جان خود را از دست می دهد افزود: فوت ناشی از حوادث رانندگی در مدت یاد شده در مسیرهای خاکی و روستایی افزایش 50 درصدی داشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه مسیرهای درون و برون شهری به ترتیب 21 و 25 درصد کاهش تلفات را در 7 ماهه امسال داشته اند افزود: در سایر محورها با کاهش چشمگیر 58 درصدی روبرو هستیم.

کمالی ادامه داد: در مدت موصوف در سالجاری 59 زن و 192 مرد و در مدت مشابه سال قبل 81 زن و 256 مرد در حوادث رانندگی جان باخته اند که آمارها کاهش 25 درصدی فوتی ها را نشان می دهد.

وی در پایان به تعداد مجروحان حوادث رانندگی اشاره کرد و یادآور شد: در هفت ماهه امسال 3 هزار 937مجروح هم به پزشکی قانونی این استان مراجعه کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز