مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد:

ضرورت احیاء روحیه مطالبه گری در جوانان/مدیریت تمامی اماکن ورزشی استان همدان واحد شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۸:۵۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۸۷۷۷۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت احیاء روحیه مطالبه‌گری در جوانان، گفت: اماکن ورزشی استان همدان نیازمند مدیریت واحد برای بهره مندی هرچه بیشتر مردم است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان در خصوص راه‌های ارتباط مؤثر و هرچه بیشتر در حوزه‌های ورزشی، جوانان و آسیب‌های اجتماعی گفتگو و تبادل‌نظر کردند.

حمید سیفی در این دیدار بابیان اینکه حضور شما وظیفه‌ای را که به عهده ما گذاشته‌شده را دوچندان می‌کند، گفت: صداوسیما جزء حوزه فعالیتی اداره کل ورزش و جوانان است لذا می طلبد در راستای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت رسانه ملی برنامه‌ریزی مدون انجام شود.

وی با اشاره به تأکید استاندار همدان مبنی بر حمایت و همراهی دستگاه‌های اجرایی در راستای پیشبرد امور اجرایی، گفت: تمامی فعالیت‌های ورزشی و جوانان باید دارای طرح توجیهی متناسب با خود باشد تا بتوانیم حداکثر بهره‌وری را ببریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص زیرساخت‌های ورزشی موجود در مجموعه صداوسیمای مرکز همدان، گفت: طی یک الی دو هفته آتی به‌منظور بررسی ظرفیت‌ها بازدیدی خواهیم داشت تا با بررسی شرایط اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی بابیان اینکه امروز مجموعه‌های ورزشی باید چندوجهی باشند و تنها یک هدف ورزشی را دنبال نکنند، گفت: با مدیریت درست اماکن ورزشی باید به این مهم توجه داشته باشیم.

سیفی بابیان اینکه امروز در استان همدان دستگاه‌های مختلف دارای اماکن و زیرساخت‌های ورزشی هستند که باید باهدف انتفاع عمومی در ساعات غیر از اختصاصی کارمند باشد، گفت: در این حوزه نیز آمادگی عقد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اداری استان نیز داریم.

وی گفت: مجموعه شهید مفتح به‌واسطه برخی بی‌توجهی‌ها به‌نوعی رهاشده بود که خوشبختانه با ورود جدی به این موضوع و قرار دادن مدیر برای این مجموعه و بهره‌گیری از ظرفیت ورزش محلات، شورای شهر، یگان ویژه و ساختاری هدفمند در حال احیا و دمیدن روح نو در آن هستیم.

وی در ادامه با اشاره به‌ضرورت توجه به مقوله جوانان توأم با ورزش، گفت: در حوزه جوانان آمادگی داریم تا با برگزاری کلاس‌های، دوره‌های مرتبط با شور، نشاط، سرگرمی، حرفه‌آموزی و غیره در خدمت ایشان باشیم و جوانانی خلاق را برای آینده تربیت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه متأسفانه امروز روحیه مطالبه گری جوانان به‌واسطه برخی بی‌سلیقگی‌ها تقلیل یافته است، گفت: بنده به‌عنوان مدیرشان و جایگاه بالاتری نسبت به جوانان و مردم ندارم و همواره برای موفقیت در امور به مطالبه گری، خودباوری و جسارت این عزیزان نیازمندم لذا تقاضا داریم در این زمینه از طریق رسانه ملی اقداماتی درخورشان در نظر بگیرید چراکه مقام معظم رهبری در سخنان چندی قبل خود به بحث مطالبه گری جوانان توجه و تأکید فراوان داشتند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز