مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان:

صداوسیمای مرکز همدان خانه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان است

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۸۷۸۴۲
مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان، گفت: صداوسیمای مرکز همدان خانه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهدی دهقان نیری، مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه صداوسیمای مرکز همدان آمادگی همه‌جانبه در راستای تولید برنامه‌های مختلف در حوزه ورزش، جوانان و آسیب‌های اجتماعی را دارد، گفت: در این زمینه با توجه وجه اشتراک فعالیت‌های صداوسیما با ورزش و جوانان آمادگی همکاری و همراهی همه‌جانبه راداریم.

وی با اشاره به اینکه همواره مهم‌ترین شعار ما این است که روابط عمومی ادارات استان همدان هستیم، گفت: خوشبختانه 99 درصد مسئولین استان دغدغه رشد و توسعه استان همدان رادارند و در حد توان خود نیز تلاش می‌کنند ما نیز با توجه به رسالت خود درزمینهٔ انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات ایشان کوتاهی نمی‌کنیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان، گفت: صداوسیمای مرکز همدان خانه مدیران استان همدان است و امروز خدمت شما هستیم تا بگویم از ما بخواهید.

وی با تأکید بر اینکه ارتباط دستگاه‌های اجرایی باید دوسویه باشد تا اهداف سازمان‌ها دنبال شود، گفت: در حوزه فعالیت‌های ورزشی تیم فوتبال صداوسیمای مرکز همدان سال گذشته موفق به کسب جایگاه پنجم کشور شد که امیدواریم امسال با حمایت‌های شما بتوانیم جایگاه نخست این رقابت‌ها را کسب کنیم.

دهقان نیری با اشاره به اینکه صداوسیما در خصوص استفاده از اماکن در اختیار خود به‌صورت چندوجهی عمل می‌کند، گفت: تا قبل از شیوع ویروس کرونا اهالی شهرک الوند، شهرک شهید مطهری از مجموعه ورزشی واقع در مرکز استفاده می‌کردند لذا امیدواریم با توسعه و تجهیز این مجموعه بتوانیم خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف و مردم منطقه ارائه کنیم.

وی افزود: در بحث برنامه‌های فرهنگی نیز هیئت‌های مذهبی شهرک الوند و شهید مطهری از پارکینگ مجزای این سازمان برای اجرای برنامه‌های خود استفاده می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز