مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان:

۹ کتابخانه عمومی استان همدان تا پایان سال جاری بهره برداری می شوند

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۵:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۷۸۴۷
۹ کتابخانه عمومی استان همدان تا پایان سال جاری بهره برداری می شوند
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان، گفت:۹ کتابخانه عمومی استان همدان تا پایان سال جاری بهره برداری می شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عاطفه زارعی درجمع خبرنگاران، اظهار کرد: 9 کتابخانه عمومی از جمله کتابخانه آیت الله بهاری در شهرستان بهار، کتابخانه بعثت در تویسرکان، کتابخانه شهدای گمنام رزن، کتابخانه شهید مطهری فامنین از برخی کتابخانه های هستند که تا پایان است افتتاح می شوند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در ادامه به برنامه های هفته کتاب در شهرستان های اشاره کرد و افزود: در شهرستان درگزین برنامه «هفت شب، هفت کتاب» ویژه معرفی کتاب توسط اشخاص حقیقی و حقوقی شاخص شهرستان برگزار می‌شود و در  شهرستان فامنین نشست کتابخوان کتابداران شهرستان  تدارک دیده شده است.

وی گفت: در شهرستان بهار ویژه برنامه «بهارنامه» به منظور معرفی مفاخر شهرستان بهار از ۲۵ آبان هرشب ساعت ۲۱ در صفحه اینستاگرام استان و آپارات برگزار می‌شود.

زارعی افزود: در شهرستان تویسرکان نیز برگزاری پویش کتابخوانی «آبان و یار مهربان» با همکاری شورای شهر و شهرداری و در شهرستان رزن نشست کتابخوان با عنوان «سفره با طعم کتاب» برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: در شهرستان همدان نیز نشست کتابخوان با عنوان «دانایی مانایی» و مسابقه مادران قصه‌گو  در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب با شعار «دانایی، مانایی» به دلیل موج سوم شیوع ویروس کرونا؛ به صورت مجازی و غیر حضوری از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز