نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

اجرایی شدن احداث و تأمین خوراک پتروشیمی نهاوند با موافقت وزیر نفت

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۷۹۲۶
اجرایی شدن احداث و تأمین خوراک پتروشیمی نهاوند با موافقت وزیر نفت
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از اجرایی شدن احداث و تأمین خوراک پتروشیمی نهاوند با موافقت وزیر نفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان؛ علیرضا شهبازی با اعلام این خبر، گفت: در نشست با وزیر نفت موضوع ایجاد پتروشیمی و تأمین خوراک موردنیاز آن با موافقت وزارت نفت اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: با تأمین خوراک پتروشیمی نهاوند “پلی‌پروپیلن ” که یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین فراورده‌های نفتی دنیا است، پتروشیمی این شهرستان احداث می‌شود.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: در آینده‌ای نزدیک شاهد احداث پروژهٔ عظیم پتروشیمی نهاوند با ضریب اشتغال‌زایی بالا، خواهیم بود که اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم برای صدها نفر از همشهریان نهاوندی به دنبال خواهد داشت.

وی بابیان اینکه در نشست‌های قبلی در موردبررسی امکان تأمین خوراک برای صنایع پتروشیمی در منطقه بحث شده بود، اظهار داشت: این سومین نشست با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بود و برکات خوبی برای شهرستان داشت.

شهبازی ضمن اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های منطقه و پتانسیل جغرافیایی نهاوند افزود: شهرستان نهاوند در مسیر کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور واقع‌شده و از طرفی در نزدیکی صنایع پترو پالایشی کرمانشاه و شازند اراک قرار دارد، لذا ضروری است در حوزه توسعه طرح‌های صنعت پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی موردتوجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دستور تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره وزارت نفت در شهرستان از دیگر مطالبات بود که مطرح شد احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی و تکمیل پروژه نیمه‌کاره استخر شهرک طالقانی نهاوند ازجمله این درخواست‌ها بود.

نماینده نهاوند در مجلس ادامه داد: در این جلسه دستور پرداخت ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح‌ها اخذ شد تا هرچه سریع‌تر این طرح‌ها تکمیل شوند.

وی در پایان بابیان اینکه تمام تلاشم را برای اشتغال جوانان برومند نهاوندی به کار بسته‌ام، گفت: امیدوارم در دیدارهای آینده امکانات بیشتر برای شهرستان گرفته شود و مصوبات قبلی هم پیگیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز