فرمانده انتظامی ملایر خبر داد:

کشف ۱۲.۶ میلیارد ریال روغن خوراکی احتکار شده در ملایر

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۸۴۹۷
کشف ۱۲.۶ میلیارد ریال روغن خوراکی احتکار شده در ملایر
فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۱۲.۶ میلیارد ریال روغن خوراکی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی با اعلام این خبر، گفت: طی هماهنگی لازم با دستگاه قضائی با همکاری اداره صمت، تعزیرات حکومتی از این مکان ها بازرسی کردند و طی بازرسی صورت گرفته در چهار ماموریت مجزا از این مکان ها، مقادیر قابل توجهی مایحتاج عمومی شامل مواد شوینده و روغن خوراکی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال کشف و با تشکیل پرونده تعداد ۵ نفر متهم به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تقدیر از شهروندان و بازاریان به جهت همکاری مجدانه با پلیس در این شرایط خاص و هشدار به افراد فرصت طلبی که اقدام به احتکار هر نوع مایحتاج عمومی کنند، بیان کرد: کلیه انبارها باید مجوز قانونی برای فعالیت داشته باشند و در سامانه اداره صمت ثبت شده و دارای کد رهگیری باشند.

فرمانده انتظامی ملایر با تأکید بر اینکه نگهداری هرگونه ارزاق و مایحتاج عمومی بدون کسب مجوز قانونی و تدابیر تعیین شده، ممنوع است و با متخلفین برابر قانون رفتار می شود، گفت: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به احتکار مایحتاج عمومی را بلافاصله به مرکز فوریت های ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

سلگی در ادامه از دستگیری ۶ سارق و کشف ۲۴ فقره سرقت در ملایر خبر داد و اظهارکرد: به دنبال وقوع سرقت های متعدد در سطح شهرستان، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماورین کلانتری های ۱۱و ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت و با انجام تحقیقات دقیق و گسترده و پیدا کردن سرنخ های دقیق سرانجام مخفیگاه های متهمین شناسائی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی این توفیقات حاصل شد.

وی با اشاره به جزئیات این طرح بیان کرد: در همین ارتباط مامورین کلانتری ۱۱ تعداد دو نفر سارق قطعات داخل خودرو را با اعتراف به ۸ فقره سرقت ، مامورین کلانتری ۱۲ سارق منزل را با اعتراف به دو فقره سرقت ، سارق یک دستگاه دوچرخه را با اعتراف به ۵ فقره سرقت و کشف ۲۲۰ میلیون ریال اموال مسروقه دستگیر کردند.

سلگی افزود: در همین ارتباط مامورین کلانتری ۱۲ سارق قطعات داخل خودرو و منزل را به همراه ۱۲ گرم و ۵۰ سانت هروئین ، ۵۵ سانت شیشه ، ۲ گرم گل ، ۱۳ جام شیشه ای پایپ و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر، تعداد ۲ تیغه قمه یک دستگاه موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش و اموال مسروقه دیگری نظیر ضبط خودرو ، ۲۵ عدد پلمپ مربوط به ادراه آب و فاضلاب با شماره سریال دار، یک دستگاه لپ تاپ و یک دستگاه دوربین و کمربند کوه نوردی جمعاً به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: مامورین این یگان سارقین سیم برق و موتورسیکلت را که اقدام به سرقت تعداد ۵ عدد باطری و ۱۵ متر سیم برق به ارزش ۵۰ میلیون ریال کرده بودند، را دستگیر کرده و هر ۶ متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز