مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان:

دستور العمل محدودیت های کرونایی در استان همدان از اول آذرماه لازم الاجرا است/مردم و کسبه همراهی کنند

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۸:۰۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۸۸۹۲۳
دستور العمل محدودیت های کرونایی در استان همدان از اول آذرماه لازم الاجرا است/مردم و کسبه همراهی کنند
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان با بیان اینکه شرایط استان همدان در بحث کرونا خوب نیست و برای بهبود این وضعیت نیازمند همراهی مردم هستیم، گفت: دستور العمل محدودیت های کرونایی در استان همدان از اول آذرماه لازم الاجرا است.

 

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اسدالله ربانی مهر در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا استان ضمن تقدیر از همکاری خوب رسانه های استان در کنترل و پیشگیری بیماری کرونا گفت: رسانه ها همیشه در کنار دولت و مردم بودند و با آگاهی بخشی به جامعه نقش اساسی و مهمی در حل مشکلات داشتند و در شرایط فعلی انتظار است که رسانه ها این همکاری را گسترش دهند.

وی گفت: موج سوم کرونا خطرناک تر از موج اول و دوم است، در موج اول ۴ نفر، دوم ۸ و موج سوم ۱۶ تا ۱۸ نفر فوتی روزانه در استان داشته ایم.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان، تاکید کرد: با همکاری مردم و اصناف محدودیت های جدید از اول اول آذر بر اساس بخشنامه ابلاغی وزارت کشور اجرا خواهد شد.

وی افزود: هدف از اجرای محدودیت های جدید سلامتی مردم است و تنها راه عبور از شرایط فعلی همکاری مردم و رعایت پروتکل هاست.

ربانی مهر با اشاره به اینکه ۵۳ درصد مبتلایان به کرونا مربوط به مراسمات جشن و عزا و دورهمی های خانوادگی است، گفت: وضعیت استان همدان خوب نیست ؛ تعداد فوتی ها به تناسب جمعیت استان به نسبت استان های همجوار بد است.

وی گفت: تمام ادارات باید نسبت به نصب بنرهای هشدار دهنده کرونایی اقدام نمایند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان، افزود: دستور العمل مصوب ستاد ملی کرونا امروز ابلاغ می شود و محدودیت های مصوب از روز شنبه لازم الاجراست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز