مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

با تمام توان از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت خواهیم کرد

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۰۵۷۴
با تمام توان از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت خواهیم کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با تمام امکانات و توان خود از تیم دسته دومی شهرداری همدان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در بازدید از اردوی تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: شهرداری همدان در بحث ورزش حرفه‌ای، همگانی و تیم‌داری بستر بسیار خوبی را در شهر ایجاد کرده و به نوعی می‌توان به عنوان یک الگوی کشوری از نام برد.

وی افزود: شهردار همدان خود یک فرد کامل ورزشی و ورزش دوست هستند و ریاست هیئت فوتبال استان را برعهده دارند به همین دلیل شاهد اتفاقات مثبت ورزشی در سطح شهر همدان هستیم همچنین در کنار شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر همدان به طور کامل ورزشی بوده و از اقدامات مدیریت شهری در بحث ورزش حمایت قاطعانه می‌کنند که این موضوع در کمتر شهری دیده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری همدان پرچمدار حمایت از بومی‌های استان است، گفت: وقتی نگاهی به کارنامه تیم فوتبال شهرداری همدان در سال‌های گذشته می‌اندازیم می‌بینیم که این تیم به خانه امید فوتبالیست‌های شهر همدان تبدیل شده است.

سیفی خاطرنشان کرد: امسال نیز شاکله اصلی تیم فوتبال شهرداری همدان بومی بسته شده و تمام کادرفنی و اعضای این تیم نیز بومی هستند که جای تقدیر از این نگاه بومی‌گرایی دارد.

وی با بیان اینکه با تمام توان از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت می‌کنیم، بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان امکانات سخت افزاری خود را در اختیار تیم فوتبال شهرداری همدان قرار می‌دهد و مانند سال‌های گذشته ورزشگاه قدس به عنوان زمین مسابقه و ورزشگاه مفتح و شهید شمسی پور به عنوان زمین تمرین این تیم خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در طول فصل حمایت‌های لازم را از تیم فوتبال شهرداری همدان انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه فوتبال همدان شایسته صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را دارد، گفت: امیدواریم امسال تیم‌های فوتبال پاس و شهرداری همدان بتوانند جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور را کسب کنند.

سیفی عنوان کرد: همدان با داشتن بازیکنان توانمند، مربیان با دانش فنی و امکانات مناسب لیاقت حضور در لیگ دسته اول و لیگ برتر فوتبال کشور را دارد و تمام تلاش خود را برای کسب این موفقیت انجام خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز