تفاهم نامه همکاری مشترک بین جمعیت هلال احمر و اداره ورزش و جوانان بهار

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۲۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۱۶۴۹
تفاهم نامه همکاری مشترک بین جمعیت هلال احمر و اداره ورزش و جوانان بهار
تفاهم نامه همکاری مشترک بین جمعیت هلال احمر و اداره ورزش و جوانان بهار در راستای تعامل و گسترش همکاری های موثر و بهره مندی از ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و ورزشی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، براساس این توافقنامه که با حضور شاهرخ فخیمی رئیس هلال احمر و صفی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان بهار برگزار شد، مقرر گردید جمعیت هلال احمر شهرستان بهارنسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی و امداد و کمک های اولیه و کارگاه های آموزشی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برای هیات ها اقدام نمایند و همچنین در مراسمات مختلف ورزشی جمعیت هلال احمر واداره ورزش و جوانان همکاری های نزدیک و لازم را داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بهار در این نشست با اشاره به توان و فضای مناسب جمعیت هلال احمر در شهرستان بیان کرد: فعالیت در حوزه جوانان هدف مشترک جمعیت هلال احمر و اداره ورزش و جوانان و همچنین همکاری با جمعیت هلال احمر که فعالیت بسیار ارزشمندی را در حوزه ورزش و جوانان دارد، تعاملی سازنده در جهت پیشبرد اهداف هر دو نهاد در زمینه های گوناگون می باشد.

وی عنوان کرد: همکاری با جمعیت هلال احمر که فعالیت بسیار ارزشمندی را در حوزه ورزش و جوانان دارد، تعاملی سازنده در جهت پیشبرد اهداف هر دو نهاد در زمینه های گوناگون به شمار می رود.

صفی زاده خاطرنشان کرد: یکی از ارکان جامعه، سازمان‌های مردم نهاد هستند که جمعیت هلال احمر یکی از برگترین سمن‌های دنیا به شمار می رود و امیدواریم بتوانیم تعامل سازنده ای با یکدیگر در راستای اجرای اهداف مشترک به ویژه در حوزه جوانان داشته باشیم.

رئیس هلال احمر بهار نیز در این نشست اظهار داشت: اعضای جوان و داوطلب، بزرگترین سرمایه برای جمعیت هلال احمر هستند و به طور قطع با مشارکت اداره ورزش و جوانان می توان برنامه های مفید و کارآمدی برای این قشر اجرا کرد.

وی، فعالیت در حوزه جوانان را یکی از اهداف هلال احمر اعلام کرد و افزود: ثمره فعالیت‌های هلال احمر، ترویج و نمود حس نوع دوستی و بشر دوستی در جامعه است و چه بسا با همکاری و تعامل با اداره ورزش و جوانان، این فعالیت‌ها می‌تواند گسترش بیشتری در بین قشر جوان و ورزشکار جامعه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز