فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ خبر داد:

اجرای ۴۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در کبودرآهنگ

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۹۲۷۷۷
اجرای ۴۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در کبودرآهنگ
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ محمود بداغی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، مجموعه عظیم بسیج را یادگار بی نظیر امام امت (ره) عنوان کرد و گفت: در طول ۴۰ سال عمر پربرکت بسیج، تفکر بسیج و بسیجی راهگشای مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف بوده و هر جا کشور به بسیج نیاز داشته با قدرت و صلابت و با تمام وجود به آن عرصه ورود کرده و از ادای وظیفه خود سربلند بیرون آمده است.

وی حوزه مأموریتی بسیج را محدود به عرصه‌ای خاص ندانست و گفت: برای بسیجی فرقی نمی‌کند در دفاع مقدس حضور یابد یا در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا و یا در عرصه‌های علمی و فرهنگی و هنری بلکه بسیجی به دنبال ادای وظیفه خود به بهترین شکل است.

بداغی افزود: تفکر ناب بسیج محدود به کشور ایران نبوده بلکه با صدور فرهنگ ناب بسیج به کشورهای منطقه، فتنه‌های بزرگی در منطقه کشف و خنثی شد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ در ادامه از اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت بسیجیان و مردم، امسال برنامه‌ها به صورت مجازی و یا با رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

بداغی فضاسازی در شهر و روستاها، برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک برای ضدعفونی اماکن پر تردد، برگزاری رژه موتوری، توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند، توزیع ماسک، دیدار معتمدین بازار، کارگران و هیئت اندیشه ورز با فرمانده سپاه، مسابقه کتابخوانی مجازی، تحویل پنج منزل مسکونی ساخته شده توسط بسیج سازندگی به مددجویان و نیازمندان و غبارروبی مزار پاک شهدا را از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج عنوان کرد.

وی همچنین از آغاز اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته بسیج با مشارکت و همکاری شبکه بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود: امیدواریم اجرای طرح شهید سلیمانی شکست ویروس منحوس کرونا را به ارمغان بیاورد.

 

نظر شما