نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

خودکفایی نتیجه باور تفکر بسیجی در کشور است

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۲۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۲۹۳۲
خودکفایی نتیجه باور تفکر بسیجی در کشور است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، گفت:خودکفایی نتیجه باور تفکر بسیجی در کشور است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام احد آزادی خواه ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، گفت: ریشه تفکر بسیج برگرفته از آرمان ها و ارزش های اسلامی است و مردم سالاری دینی به عنوان یک اصل شناخته شده است؛ در واقع رهبر کبیر انقلاب اسلامی با فرمان تشکیل بسیج تلاش کردند مردم را محور امور در کشور قرار دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیج طی چهار دهه گذشته دستاوردهای مختلفی داشته است، ادامه داد: در حوزه امنیتی ودفاعی حضور پررنگ بسیجیان در جنگ تحمیلی مصداقی بازر محسوب می شود؛ پس از جنگ نیز شاهد بازسازی مناطق آسیب دیده از سوی بسیج سازندگی بودیم که بُعد دیگر کارکرد این نیروی مردمی را نشان می دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه رفع فقر، فساد و تبعیض همواره سر لوحه امور واگذار شده به بسیج مردمی بوده است، افزود: در واقع بسیجیانِ داوطلب، همواره با حضورِ بدون چشم داشت در مناطق کم برخوردار و دور دست تلاش کردند به مردم خدماتی ارائه دهند که بیانگر اخلاص در اهداف بسیج است.

آزادی خواه با اشاره به ابعاد جهانی تفکر بسیج، گفت: در این بین نباید فراموش کرد که تفکر بسیج موجب شده محور مقاومت در منطقه شکل بگیرد و تمام دسیسه های غربی ها خصوصا آمریکایی ها نقش برآب شود.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج، نماد ایستادگی برای رسیدن به استقلال و آزادگی در دنیا محسوب می شود، خاطرنشان کرد: بدون شک هر گاه بر مبنای تفکر بسیج وارد میدان شدیم توانسته ایم به خودکفایی دست یابیم؛ ساخت پالایشگاه های پتروشیمی، ساخت دکل های استخراج نفت، احداث بنادر عظیم، تولید داروهای بیماری های خاص، خودکفایی در عرصه نظامی و تولید موشک، ساخت فضاپیما و ماهواره بر و غیره همگی بیانگر مصداق های بارز این موضوع هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز