فرماندار همدان:

از مراجعه غیرضروری به ادارات همدان اجتناب شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۲۹۵۱
از مراجعه غیرضروری به ادارات همدان اجتناب شود
فرماندار همدان، گفت: از مراجعه غیرضروری به ادارات همدان اجتناب شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حسین افشاری با بیان اینکه تک تک افراد سفیر مراقبت از خود و جامعه هستند و در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نقش مهمی دارند، از همکاری اصناف همدان، بساط گستران و مشاغل غیر ضروری که علیرغم مشکلات اقتصادی در راستای سلامت جامعه همکاری مطلوبی با دولت دارند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه ادارات و دستگاه‌های اجرایی غیر ضروری طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در شرایط فعلی حداکثر می‌توانند از یک سوم کارکنان در محل کار استفاده کنند، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تا حد امکان نسبت به دورکاری و ارائه خدمات غیر حضوری و کاهش کارکنان خود در محل کار اقدام کنند.

فرماندار شهرستان همدان از مردم خواست مراجعه به ادارات برای انجام کارهای غیرضروری را به حداقل ممکن برسانند و اظهار کرد: تاکسی‌های اینترنتی شامل اعمال محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد نمی‌شوند و در کنار سایر خودروهای عمومی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

افشاری با اشاره به فعال بودن عرضه کنندگان مواد غذایی در محله‌ها عنوان کرد: مردم حتی المقدور به مراکز پرتردد مانند بازار میوه سر گذر کمتر مراجعه کنند ضمن اینکه حدود ۹۰ درصد مردم و اصناف محدودیت‌های اعلام شده را رعایت کرده‌اند.

وی از جمله نقاط قوت طرح جدید محدودیت‌ها را آسیب شناسی و اصلاح طرح‌های قبلی برشمرد و با بیان اینکه طرح جدید محدودیت‌ها سه محور اصلی دارد، افزود: کاهش ترددها با هدف جلوگیری از انتقال و جابجایی جمعیت به نقاط مختلف؛ جلوگیری از تردد شبانه با هدف کاهش میهمانی ها و دورهمی های خانوادگی به عنوان مهمترین عامل ابتلاء در شرایط کنونی و تعطیلی کسب و کارهای غیر ضروری و بازارهای موقت با هدف کاهش اجتماعات در این طرح دنبال شده است.

نظر شما