پاس زیبای مدیرکل ورزش و جوانان همدان به قهرمانان استان

سیفی: پاس در رشته های مدال آور استان تیم داری می کند

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۷:۳۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۹۳۸۱۱
سیفی: پاس در رشته های مدال آور استان تیم داری می کند
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان یک ظرفیت چند جانبه است که باید با برنامه ای عملیاتی پیش روی کنیم تا بتوانیم تیم های ورزشی همچون کشتی، والیبال، بسکتبال و غیره را نیز برای باشگاه فعال کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، بیش از 13 سال از حضور تیم پاس همدان در همدان سپری می شود و هر سال قبل از حضور این تیم در مسابقات این تیم درگیر حواشی و مشکلات متعدد مالی و مدیریتی بود که خوشبختانه امسال با مدیریت دکتر سیفی این روزها حال پاس همدان بیش از هر زمانی طی سال های اخیر خوب است و قرار است با کمترین حواشی و مشکل راهی لیگ دو شود.

علاوه بر حمایت و همراهی مردم استان، مسئولین نیز از هرگونه حمایت و همراهی این تیم برای موفقیت هرچه بیشتر دست بر نداشته و همواره با توانی مضاعف برای موفقیت پاس همدان قدم بر میدارند تا انشالله امسال جشن صعود پاس به لیگ یک برپا شود و شاهد درخشش این تیم باسابقه و مردمی در سطح یک فوتبال کشور باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این خصوص، اظهار کرد: پاس همدان یکی از برند های مهم ورزش ورزشی استان همدان است که همواره برای درخشش آن در تلاش هستیم و تمام توان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به آن سمت و سو معطوف شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز با تاکید مقام ارشد استان همدان و نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در کنار تیم پاس همدان ایستاده ایم و در این راستا طی 50 روز اخیر بیش از ۱۰ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزار شده است.

حمید سیفی از جذب اسپانسر مالی برای حمایت و همراهی تیم پاس خبر داد و گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان یک ظرفیت چند جانبه است که باید با برنامه ای عملیاتی پیش روی کنیم تا بتوانیم تیم های ورزشی همچون کشتی، والیبال، بسکتبال و غیره را نیز برای باشگاه فعال کنیم.

وی گفت: امروز را فصلی نو در تاریخ باشگاه پاس بدانیم و هدف همه ما احیای مکتب اخلاقی پاس باشد چرا که جای باشگاه پاس در بیشتر رشته های ورزشی کشور خالی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: اعتقاد دارم باشگاه پاس نه تنها در فوتبال بلکه در سایر رشته ها و خصوصا تیم های پایه می تواند کمک کند و بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به انتقال پاس به همدان گفت: ایجاد شور و نشاط در فوتبال این شهر را از مزایای حضور پاس در همدان بوده و "حضور پاس موجب پویایی و تحرک دیگر تیم های فوتبال همدان شد اما باید از حضور پاس برای رشد و توسعه سایر رشته ها بهره گرفته می شد که متاسفانه این امر صورت نگرفت.

سیفی ادامه داد : فوتبال به عنوان یک صنعت می تواند با ایجاد ارزش افزوده در بخش های مختلف از جمله گردشگری درآمدزا باشد و با یک برنامه مدون می توان پاس را به خود کفایی اقتصادی رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز