پیام تسلیت مدیرکل و جامعه ورزش و جوانان استان همدان در پی شهادت دکتر فخری زاده

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۹۴۵۰۸
پیام تسلیت مدیرکل و جامعه ورزش و جوانان استان همدان در پی شهادت دکتر فخری زاده
مدیرکل و جامعه ورزش و جوانان استان همدان «شهادت دکتر فخری زاده» را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان؛ مدیرکل و جامعه ورزش و جوانان استان همدان در پیامی ضمن تسلیت و تبریک شهادت شهید محسن فخری زاده اقدام جنایتکارانه تروریست های وابسطه به استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کردند.

در این پیام آمده است:

بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی،پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

IMG_20201128_015344_898

شهید دکتر محسن فخری زاده؛ رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشا خدمات فراوانی شده بود و توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند.

ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد.

گروههای تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

جامعه ورزشی استان همدان؛ ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت دفاعی به فرمانده معظم کل قوا مد ظله العالی، وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، همکاران ایشان و خانواده گرانقدر آن شهید؛ این اقدام ضد حقوق بشر را محکوم می نمایند.

حمید سیفی-مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان

جامعه ورزش و جوانان استان همدان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز