رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد:

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی استان همدان با موضوع نماز به میزبانی شهرستان نهاوند

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۳۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۶۸۲۰
برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی استان همدان با موضوع نماز به میزبانی شهرستان نهاوند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی استان همدان با موضوع نماز به میزبانی شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، امیر بحیرایی با بیان این مطلب، افزود : با توجه به اهمیت جایگاه نماز و در راستای وظایف و ماموریتهای این اداره درحوزه تولید آثار فاخر دینی و معنوی با این محوریت جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی استان با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رقابتی سازنده و به کارگیری ابزارهای هنری برای ارائه و تولید موضوعات دینی و نگاهی هنرمندانه به تجلی جایگاه عبادت و اشاعه فرهنگ نماز با استفاده تولیدات هنری در جامعه و به ویژه نسل جوان به میزبانی این شهرستان برگزار می گردد.

وی افزود : این جشنواره در ۲ بخش هنرهای تجسمی شامل نقاشی ، تصویر سازی و پوستر و در بخش خوشنویسی در ۴ بخش نستعلیق ، شکسته نستعلیق ، نسخ و ثلث می باشد که تمام علاقمندان زیر ۴۵ سال میتوانند شرکت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: هر هنرمند می‌تواند حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی نماز تا پایان دی ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

امیر بحیرایی گفت : به حائز رتبه اول  تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی ۲ میلیون تومانی اعطا می شود و برگزیدگان دوم و سوم علاوه بر لوح تقدیر به ترتیب یک میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی دریافت می کنند.

وی افزود : علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره آثار نقاشی خود را به همراه تصویر شناسنامه، یک قطعه عکس و شماره تماس را به نشانی ershad.nahavand99@gmail.com و آثار خوشنویسی را در سایت khoshnevisavehamedan.ir بارگذاری کنند.

لازم به ذکر است که جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی نماز در ۱۲ بهمن به میزبانی شهرستان نهاوند  اجرا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز