مدیرکل ورزش و‌جوانان استان همدان:

استفاده از ظرفیت اماکن ورزشی برای توسعه ورزش و اشتغال جوانان استان همدان در دستور کار است

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۶:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۷۱۶۶
استفاده از ظرفیت اماکن ورزشی برای توسعه ورزش و اشتغال جوانان استان همدان در دستور کار است
مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان، گفت: استفاده از ظرفیت اماکن ورزش برای توسعه ورزش و اشتغال جوانان استان همدان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی با بیان اینکه اداره ورزش وجوانان تصمیم دارد به عنوان دستگاه حاکمیتی نظارت خود را بر باشگاه پاس بیشتر کند، عنوان کرد:به دنبال آن هستیم تنش ها و اتفاقاتی که در تیم پاس در سال گذشته جاری بود با اعمال نظارت بیشتر کاهش دهیم.

وی با اشاره به محدودیت های کرونایی مطرح کرد:اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا است و به دنبال آن هستیم که با ارائه پیشنهاداتی به این ستاد برخی از رشته های ورزشی را با نظارت اداره کل ورزش و جوانان و رعایت شیوه نامه های کرونایی را فعال کنیم.

مدیرکل ورزش وجوانان با بیان اینکه باید از ظرفیت های ورزشی مغفول مانده بیش ترین استفاده را بکنیم گفت:باید از تمام ظرفیت های استادیوم ها،زمین های چمن،و باشگاهای ورزشی بیشترین استفاده رابکنیم و دنبال آن هستیم که در این راستا از ظرفیت و هوش جوانان همدانی بهرمند شویم.

وی در ادامه گفت:می توان ضمن استفاده از فضای ورزشی با ایجاد محیط های کاری برای جوانان باعث اشتغال زایی ودرآمد زایی شد .

سیفی گفت:به دنبال تغییراتی در زمینه ایجاد تغییرات در زیر ساخت های رشته های مختلف اعم از خوابگاه،سالن های ورزشی و سالن های تمرین هستیم.

وی با بیان اینکه به دنبال بررسی داده های اطلاعاتی از مربیان ؛ باشگاه های ورزشی؛ورزش کاران استان همدان هستیم گفت:لازم است که اطلاعات مربیان و باشگاه های ورزشی برای بحث های حمایتی ونظارتی جمع آوری وبررسی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، افزود:درصدد آن هستیم که اقدامات را برای مربیان ورزشی برای بحث های حمایتی و بیمه ایی انجام بدهیم که نیاز فکر وتصمیم گیری دارد.

وی گفت:تیم پاس فقط متعلق به رشته فوتبال نیست و درصدد آن هستیم با اضافه کردن رشته های دیگر به تیم پاس درآمد پایدار برای تیم ایجاد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز