تازه های انتظامی استان همدان؛

توقیف ۳۵۰۰ قطعه ماهی قاچاق و کشف ۲۹ تن کودشیمیایی در بهار

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۹۷۲۲۴
توقیف ۳۵۰۰ قطعه ماهی قاچاق و کشف ۲۹ تن کودشیمیایی در بهار
کشف ۳۵۰۰ قطعه ماهی کپور زنده قاچاق، ۲۹ تن کود شیمیایی احتکار شده، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق و ۳۶۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق عناوین اخبار انتظامی شهرستان بهار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به تداوم طرح تشدید محدودیت‌های تردد و نظارت بر صنوف به منظور پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: از آغاز اعلام محدودیت‌های اعمال شده در شهرستان بهار ۲۹ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و با همکاری اتحادیه امور صنفی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت و سپاه و بسیج شهرستان بهار نظارت مستمر بر واحدهای صنفی ادامه دارد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی با همکاری ادارات یاد شده از ۱۳۵ واحد صنفی بازدید کردند که با تذکر به ۵۱ واحد صنفی، ۲۹ واحد نیز پلمب و فعالیت آنها متوقف شد.

سرهنگ نوری بیان کرد: در رابطه با ممنوعیت و محدودیت تردد خودروهای غیر بومی در ورودی و خروجی شهرستان با حضور مأموران انتظامی و راهور ایست و بازرسی انجام و به تعداد قابل توجهی از رانندگان تذکر داده شد و ۳۱ مورد که به تذکرات توجه نکردند اعمال قانون شدند.

ترخیص ۲۲ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از ترخیص ۲۲ دستگاه موتورسیکلت از ابتدای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: طرح تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در راستای جلب رضایت عمومی و برگشت اموال مردم به آنها، توسط پلیس راهور در حال اجرا است.

سرهنگ حیدری با اشاره به وجود ۷۰۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ شهرستان فامنین عنوان کرد: مهلت دو ماهه اجرای طرح تسهیل، فرصت بسیار مناسبی برای ترخیص آنها است و این شرایط فقط شامل موتورسیکلت‌هایی می‌شود که دارای جرایم کیفری نبوده و بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده باشند.

دستگیری سارق داخل خودرو با ۱۵ فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارق داخل خودرو با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان همدان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی دقیق صحنه‌های وقوع سرقت و تحقیقات میدانی، سارق این پرونده‌ها شناسایی و با یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر در حالی که قصد باز کردن درب یک دستگاه خودرو پراید را داشت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ باقری عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و در مواجهه با مدارک و شواهد به ۱۵ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان همدان اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از کشف ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق در شهرستان کبودرآهنگ، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با راه اندازی واحد گشتی، کامیون نفتکش به مشخصات اعلامی در محور اصلی شهرستان مشاهده و با تعقیب و مراقبت صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور با تغییر مسیر قصد تخلیه محموله در یک واحد مرغداری را دارد که با اقدامات پلیسی، این کامیون توقیف و راننده آن بازداشت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با اشاره به اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است، گفت: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

پلمب ۵ واحد صنفی در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این طرح پنج واحد صنفی متخلف پلمب شد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: به دنبال شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان به این بیماری، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان تویسرکان با همراهی نمایندگان فرمانداری، ادارات صمت، بهداشت، تعزیرات و اتاق اصناف از واحدهای صنفی سطح شهرستان تویسرکان بازدید کردند و با هماهنگی مقام قضائی و شبکه بهداشت، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف اجرا شد.

وی افزود: در این طرح از تعداد ۸۶ واحد صنفی بازدید به عمل آمد و به ۱۵ واحد صنفی تذکرات لازم زبانی در خصوص رعایت موارد و پروتکل‌های بهداشتی داده شد و پنج واحد صنفی به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا پلمب شد.

کشف ۲۶ تن چوب جنگلی قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۲۶ تن چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد شهرستان ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۶ تن چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آنها بر اساس نظر کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

نظر شما