فرماندار نهاوند:

همکاری همه جانبه مردم لازمه قطع زنجیره ابتلا به کرونا/شیوع ویروس کرونا در نهاوند تحت کنترل است

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۵۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۹۸۴۳۱
همکاری همه جانبه مردم لازمه قطع زنجیره ابتلا به کرونا/شیوع ویروس کرونا در نهاوند تحت کنترل است
فرماندار نهاوند با بیان اینکه همکاری همه جانبه مردم لازمه قطع زنجیره ابتلا به کرونا است، گفت: شیوع ویروس کرونا در نهاوند تحت کنترل است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری صبح شنبه در نشست اجرای طرح شهید سلیمانی در بخش خزل و شهر «فیروزان» گفت : همزمان با آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر نهاوند علاوه بر مراکز شهری در بخش‌ها و روستاهای این شهرستان این طرح با شتاب مناسبی اجرا می‌شود.

وی از مشارکت ۱۳۰۰ نیروی انسانی در اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تمرکز طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کرونا است و این طرح شامل سه مرحله اصلی مراقبت، حمایت و نظارت می‌ باشد ، که در این راستا نقش قرارگاه زیستی با دبیری سپاه و نیروهای بسیج انکار ناپذیر است.

فرماندار نهاوند شناسایی، بیمار یابی، رهگیری بیماران، بهبود فرآیند درمان مبتلایان را از اهداف اجرای طرح غربالگری خانه به خانه سردار شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: در این طرح قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در اجرای آن مراقبت از بیماران، حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر و همچنین نظارت بر نحوه کنترل ویروس کرونا مورد توجه قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط تحت کنترل ولی وضعیت شکننده است و قطع زنجیره کرونا به رفتار و همکاری مردم بستگی دارد و انصافا مردم با فرهنگ این شهرستان در اجرای محدودیت‌های کرونایی و همچنین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همراهی بسیار خوبی داشته‌اند که صمیمانه از آنان قدردانی می‌کنیم.

نظر شما