فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان:

چهارمین رزمایش کمک مومنانه با یاد شهید فخزی‌زاده در همدان آغاز شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۸۸۱۲
چهارمین رزمایش کمک مومنانه با یاد شهید فخزی‌زاده در همدان آغاز شد
فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان، گفت:چهارمین رزمایش کمک مومنانه با یاد شهید فخزی‌زاده در همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سردار ولی بهاریان عصر شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین رزمایش کمک مومنانه احسان و همدلی به یاد شهید محسن فخری‌زاده خبر داد و اظهارکرد: این رزمایش از ۱۵ تا ۲۵ آذرماه به مدت ۱۰ روز در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ورود بسیج در کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان از کرونا انجام می‌شود بیان کرد: این کمک‌ها با همکاری ادارات و سازمان‌ها جمع‌آوری شده که در ۱۰ مرحله اجرایی می‌شود.

فرمانده تیپ انصارالحسین همدان با بیان اینکه گردان‌هایی نیز در سطح شهرستان‌ها این کار را انجام خواهند داد گفت: آگاه‌سازی ستاد مقابله با کرونا شهر نیز با نصب بنر و تذکرات لسانی بسیجیان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه غربالگری نیز توسط افراد آموزش‌دیده در مراکز بهداشتی انجام خواهد شد گفت: ضدعفونی مراکزی که ستاد مقابله با کرونا و مراکز بهداشت اعلام کنند نیز در دستورکار است.

بهاریان از توزیع بسته‌های معیشتی خبر داد و گفت: بسته‌های لوازم‌التحریر و همچنین بسته‌های بهداشتی نیز در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

 وی از تجلیل کادر درمان بخش‌های کرونایی دو بیمارستان همدان خبر داد و گفت: برای نذر خون نیز کارکنان و بسیجیان اعلام آمادگی کرده‌اند تا در راستای کمک به نیازمندان اهدای خون داشته باشند.

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در نظر گرفته شده است گفت: ۴۰۰ بسته لوازم التحریر نیز طی کمک مومنانه توزیع خواهد شد که در این هفته باز کمک‌ها جمع‌آوری می‌شود.

معاون اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز با بیان اینکه این ستاد قرار است ۷ مرحله رزمایش کمک مومنانه داشته باشد گفت: تاکنون سه مرحله از رزمایش اجرا شده که ۱۸.۵ میلیارد تومان هزینه شده و اکنون چهارمین مرحله آن در حال اجراست.

علی چهاردلی با اشاره به اینکه سه مرحله دیگر تا شب عید باید انجام شود تصریح کرد: ۱۴۰ گروه جهادی همکار ستاد هستند که ۱۹ هزار بسته معیشتی و ۲۵ هزار پک بهداشتی شامل ۱۰۰ هزار ماسک و ۱۰۰ هزار ژل ضدعفونی‌کننده را در مناطق آسیب‌زده توزیع می‌کنند.

وی با بیان اینکه توزیع برنج، پوشاک و مواد پروتیینی هم مدنظر است گفت: ضد عفونی و تجهیز کارگاه‌های تولید ماسک در استان نیز از دیگر اقدامات است که در این زمینه ۲۴ گروه جهادی با ستاد همکاری می‌کنند.

شهردار همدان نیز گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نیاز به همدلی باید همگی تلاش کنیم تا ریشه‌کنی این بیماری را داشته باشیم.

عباس صوفی بیان کرد: در شهرداری همدان نیز علاوه بر وظایفی که همکاران ستادی داشتند، در اقدامات جهادی بسیج و سپاه نیز در کنار آنها هستیم. 

وی یادآور شد: همکاران شهرداری دو هزار بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان در نظر گرفتند تا با همدلی در این برهه از زمان در کنار بیماران و نیازمندان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز