استاندار همدان:

رسانه های همدان دغدغه توسعه استان و خدمت به مردم را دارند

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۰:۳۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۸۸۲۳
رسانه های همدان دغدغه توسعه استان و خدمت به مردم را دارند
استاندار همدان،گفت: رسانه های همدان دغدغه توسعه استان و خدمت به مردم را دارند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی در دیدار با هیات مدیره خانه مطبوعات استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب رسانه های استان گفت: رسانه های استان همدان از گذشته تا امروز دغدغه توسعه استان و خدمت به مردم را داشته و دارند و این یک فرصت خوب برای توسعه استان است.

وی گفت: خانه مطبوعات نهادصنفی و قانونی و مورد حمایت مجموعه دولت است و انتظار داریم خانه مطبوعات زمینه تعامل رسانه ها با دستگاههای اجرایی را فراهم آورند و در جهت ارتقاجایگاه رسانه ها تلاش کنند.

استاندار همدان، گفت: سند اطلاع رسانی استان به عنوان یک اقدام ابتکاری اولویت حوزه اطلاع رسانی استان است و برای همه مدیران لازم الاجراست.

وی تصریح کرد: در زمانی که در جامعه با مشکل کرونا روبرو هستیم مدیران ارتباط با رسانه‌ها را بیشتر از گذشته داشته باشند و با تورهای خبری جامعه را از کارهای انجام شده مطلع کنند.

شاهرخی، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد نسبت به توزیع عادلانه آگهی ها اقدام کنند و دستگاهها و رسانه ها باید قانون را اجرا کنند.

وی افزود: با همکاری خانه مطبوعات ، مشکلات رسانه ها را پیگیری می کنیم  و در برگزاری دوره های آموزشی،تورهای گردشگری و بیمه تامین اجتماعی  به رسانه ها در زمان مناسب کمک خواهیم کرد.

استاندار همدان، گفت: یکی از ملاک های ارزیابی مدیران ارتباط و تعامل با رسانه هاست و عملکرد دستگاهها در این حوزه ارزیابی می شود.

در این جلسه اعضا هیات مدیره خانه مطبوعات مهمترین مسائل و مشکلات حوزه رسانه های استان را مطرح کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز