آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۶ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۸:۴۱
کد خبر: ۱۰۹۹۲۷۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۶ آذر ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزارو ۳۰۵ نفر در استان همدان بر اثر بیماری کرونا جان باخته اند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به جدیدترین آمار کرونا در استان همدان، گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۷ مورد بوده که از این تعداد ۴۸ مورد در بخش عادی و ۱۸ نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند همچنین حال ۴۴ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی افزود: طبق آخرین آمار، از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون  ۹ هزار و ۳۶۷ مورد مثبت بستری در بیمارستان های استان ثبت شده که در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۳۲ بیمار جدید در مراکز درمانی استان همدان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان ها گفت: تاکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در اسدآباد ۳۲۱، بهار ۵۳۷، تویسرکان ۵۴۷، رزن ۳۵۷، درگزین ۱۶۰، فامنین ۱۶۳ و کبودراهنگ ۵۷۵ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۷۵۳ نفر در ملایر، یک هزار و ۶۱ در نهاوند، سه هزار و ۶۱۵ نفر در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شدند که ۲۵۱ نفر از بیماران بستری، غیربومی و از خارج استان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز