فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد:

کشف ۴۰۰ میلیون ریال چوب جنگلی قاچاق در ملایر

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۷:۲۳
کد خبر: ۱۰۹۹۷۳۳
کشف ۴۰۰ میلیون ریال چوب جنگلی قاچاق در ملایر
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۴۰۰ میلیون ریال چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی با اعلام این خبر؛ عنوان کرد: با توجه به حساسیت فعالیت های صنفی در امر بازار یابی شبکه ای و تشابه گسترده آن با فعالیت های هرمی، نظارت بر فعالیت های شرکت های بازاریاب از موضوعاتی است که به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ملایر در اجرای برنامه های نظارتی از فعالیت غیر مجاز و بدون مجوز قانونی دو شرکت بازار یاب در این شهرستان در زمینه فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی همچنین فروش وسایل و صنایع دستی مطلع شدند.

سرهنگ سلگی عنوان کرد: برای جلوگیری از ادامه فعالیت این شرکت ها ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی به اتفاق نمایندگان اداره صمت از این مکان ها بازدید و با تشکیل پرونده، این شرکت ها پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: شرکت های مذکور به صورت غیرمجاز و با هدف ترغیب افراد به خرید و سرمایه گذاری، قصد سوء استفاده مالی و کلاهبرداری را دارند که باید شهروندان قبل از مراجعه به این شرکت ها به منظور سرمایه گذاری، نسبت به شناسایی دقیق اصالت شرکت از نظر قانونی اقدام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین از کشف ۴۰۰ میلیون ریال چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه کامیون دراین شهرستان خبر دا و افزود: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی در ایست و بازرسی حرم آباد حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی این خودرو به منظور بررسی دقیق‌تر مدارک و محموله آن متوقف شد.

وی افزود: با بازرسی به عمل آمده توسط ماموران از داخل خودرو، مقدار ۱۳ هزار کیلوگرم چوب جنگلی بدون مجوز قانونی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد که با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قانونی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز