سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان:

۹۴۱۲ همدانی به ویروس کرونا مبتلا شدند

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۵۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۰۰۰۶۳
۹۴۱۲ همدانی به ویروس کرونا مبتلا شدند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان گفت: تعداد موارد مثبت ابتلا به کروناویروس از ابتدای شیوع بیماری تاکنون در استان همدان به ۹۴۱۲ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به جدیدترین آمار ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان، اظهار کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۷ مورد بوده که از این تعداد ۶۵ مورد در بخش عادی و ۱۹ نفر در بخش ICU بستری هستند و حال ۴۳ نفر وخیم گزارش شده است.

وی تصریح کرد: تعداد موارد مثبت ابتلا به کروناویروس از ابتدای بیماری تاکنون به ۹۴۱۲ نفر رسیده، تعداد موارد مثبت جدید ۴۵ مورد گزارش شده و متأسفانه تعداد موارد فوت با ثبت چهار مورد جدید به ۱۳۰۹ مورد افزایش یافته است.

طاهری در رابطه با آمار شهرستان‌ها توضیح داد: در شهرستان اسدآباد ۳۲۵ نفر، بهار ۵۳۸ نفر، تویسرکان ۵۷۸ نفر، رزن ۳۶۰ نفر، درگزین ۱۶۱ نفر، فامنین ۱۶۳ نفر، کبودراهنگ ۵۷۸ نفر، ملایر ۱۷۵۵ نفر، نهاوند ۱۰۶۲ نفر، همدان ۳۶۴۰ نفر و خارج از استان ۲۵۲ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا در پایان خاطرنشان کرد: عدم حضور در اجتماعات مهمترین راه پیشگیری از ابتلا به کروناویروس است.

نظر شما