مدیر شهرداری منطقه یک همدان خبر داد:

احداث زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای شهرداری همدان

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۰۲۰۹
احداث زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای شهرداری همدان
مدیر شهرداری منطقه یک همدان از احداث زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای شهرداری همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، این روزها که متاسفانه شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از فعالیتهای روزمره شهروندان شده است و بسیاری از همشهریان با همراهی توصیه های پزشکی در خانه می مانند شهرداری منطقه یک علاوه بر اجرای پروژه های موجود، توسعه زیرساختهای ورزشی فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده تا شاهد گامی مثبت در این زمینه باشیم.

مدیر منطقه یک با بیان اینکه یکی از رسالتهای مهم شهرداری در حوزه های فرهنگی ورزشی توسعه زیرساختها برای شکوفایی نسل جوان است گفت رویکرد این منطقه افزایش هرچه بیشتر زیرساختهای ورزش های مختلف در سطح منطقه یک است به طوری که شهروندان در سطح محلات خود بتوانند از آن بهره ببرند.

وی ادامه داد: در طی یک سال اخیر پروژه هایی همچون احداث زمین ورزشی فوتبال در پارک لاله و محله دره مراد بیگ، احداث زمین ورزشی بدمینتون بوستان ارم، بازسازی زمین ورزشی فوتبال بوستان مردم، همچنین احداث زمین ورزشی بسکتبال در بوستان مردم که تا انتهای سال جاری به اتمام می رسد و خریداری و جای گذاری میزهای شطرنج و پینگ پونگ موید این امر است.

مسعود دهبانی صابر، گفت: مجموعه شهدای شهرداری که زمین ورزشی باشگاه شهرداری همدان است و بسیاری از جوانان شهر همدان به دنبال شروع ورزش قهرمانی از این باشگاه هستند در طی سالیان اخیر کیفیت مناسبی نداشت و با توجه به نگاه این منطقه به توسعه زیرساختهای ورزشی تصمیم گرفته شد تا عملیات اجرایی احداث چمن مصنوعی در این مجموعه را آغار کنیم.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه ۵  هزار متر مربعی از ابتدای آذر ماه با اعتباری ۵۳ میلیارد ریالی آغاز شده است و هم اکنون عملیات خاکبرداری آن در جریان است، که پس از آن عملیات بتن ریزی و لایه های زهکش اجرا خواهند شد.

مدیر شهرداری منطقه یک همدان، ادامه داد: امیدواریم با اقداماتی که در زمینه ورزش های محلی و قهرمانی صورت می پذیرد شاهد گرایش هرچه بیشتر استعدادهای نهفته و جوانان شهر همدان به ورزش باشیم.

بهنام گلفام مدیر فنی شهرداری منطقه یک با بیان اینکه برای اولین بار در شهر همدان از سیستم فیلترینگ در اجرای این چمن مصنوعی استفاده می شود، گفت: سعی شده است تا با استفاده از زهکشی کامل و اجرای بهترین کیفیت چمن مصنوعی شاهد رشد و ترقی ورزش قهرمانی در شهر همدان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز