آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۹ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۳:۵۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۱۰۳۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۹ آذر ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، گفت: در شبانه روز گذشته ۷ بیمار کرونایی در استان همدان جان خود را از دست داده اند و مجموع متوفیان کرونایی در استان به یک هزار و ۳۲۶ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، رشید حیدری مقدم با اشاره به اعلام آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان، گفت: در شبانه روز گذشته ۷ بیمار کرونایی فوت کردند و شمار جانباختگان از کرونا به هزار و ۳۲۶ نفر رسید.

او با تاکید بر اینکه  خارج شدن استان همدان از وضعیت قرمز نباید منجر به عدم رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی شود افزود:  در طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۶۳ نفر با علام تنفسی مشکوک به بیماری کرونا به اورژانس بیمارستان مراجعه کردند و ۶۹  نفر از آن‌ها بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: از این بیماران دیروز ۲۹  نفر دربخش ICU بستری هستند و حال  ۴۴ نفر از بیماران کرونایی وخیم گزارش شده است.

او با اشاره به آمار مبتلایان در شهرستان‌ها گفت: در شهرستان اسد آباد ۳۲۸، بهار ۵۴۲، تویسرکان ۵۸۲، رزن ۳۶۲، درگزین ۱۶۲، فامنین ۱۶۴، کبودراهنگ ۵۸۵، ملایر هزارو ۷۷۱، نهاوند هزار و ۶۹ و همدان سه هزارو ۶۵۴، تویسرکان ۵۶۶ به بیماری کرونا مبتلا شدند.

طاهری یادآور شد: ۲۵۵  نفر خارج از استان همدان به بیماری کرونا مبتلا شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز