در ۸ ماهه امسال رقم خورد؛

مرگ ۲۸۴ همدانی در تصادفات رانندگی

۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۱۳۶۰
مرگ ۲۸۴ همدانی در تصادفات رانندگی
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ 284 نفر در حوادث رانندگی در محورهای استان طی هشت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ، آرتین کمالی در توضیح این خبر مطرح کرد: در هشت ماهه امسال 284 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد 187 نفر در تصادفات برون شهری، 35 نفر در سوانح درون شهری و 30 نفر در مسیرهای خاکی و روستایی و مابقی در سایر محورها جان باختند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته مردی میانسال در مسیر شهر لالجین به بهار با خودرو پراید واژگون و جان خود را از دست می دهد، اظهار کرد: فوت ناشی از حوادث رانندگی در مدت یاد شده در مسیرهای خاکی و روستایی افزایش 34 درصدی داشته است.

کمالی با بیان اینکه مسیرهای درون و برون شهری به ترتیب 23 و 34 درصد کاهش تلفات را در هشت ماهه امسال داشته اند، ادامه داد: در سایر محورها با افزایش چشمگیر 22 درصدی روبرو هستیم.

وی بیان کرد: در هشت ماهه سال جاری 64 زن و 220 مرد و در مدت مشابه سال قبل 89 زن و 282 مرد در حوادث رانندگی جان باخته اند که آمارها کاهش 23 درصدی فوتی ها را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در پایان به تعداد مجروحان حوادث رانندگی اشاره کرد و یادآور شد: در هشت ماهه امسال 4293 مجروح به پزشکی قانونی این استان مراجعه کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز