آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۲ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۱:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۲۴۷۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۲ آذر ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از ابتلای 20 مورد جدید به ویروس کرونا در استان همدان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا، محمد طاهری با اشاره به آمار ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان طی شبانه روز گذشته، اظهار کرد: در این مدت ۳۱۵ نفر با علائم تنفسی مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان مراجعه کردند که از این تعداد ۶۹ مورد در بخش عادی و ۱۶ نفر در بخش آی.سی.یو بستری و حال ۴۸ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته در استان همدان20 نفر به کرونا مبتلا شده اند، گفت: متاسفانه در حال حاضر تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا در استان همدان از ابتدا تا امروز به ۹ هزار و ۵۵۸ مورد رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پشکی استان همدان، تصریح کرد: تعداد جانباختگان کرونا با فوت ۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به ۱ هزار و ۳۴۴ نفر رسید.

وی با اشاره به آمار تفکیکی شهرستان های استان همدان، گفت: از ابتدای شیوع این ویروس در شهرستان اسدآباد ۳۳۰ نفر، بهار ۵۴۵ نفر، تویسرکان ۵۸۵ نفر، رزن ۳۶۵ نفر، درگزین ۱۶۲ نفر، فامنین ۱۶۶ نفر، کبودرآهنگ ۵۹۲ نفر، ملایر ۱ هزار و ۷۹۱نفر، نهاوند: ۱ هزار و ۷۸ نفر، همدان ۳ هزار و ۶۸۴ نفر و خارج از استان ۲۶۰ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

طاهاری در پایان تصریج کرد: بیش از ۵۳ درصد از علل ابتلا به بیماری کرونا ناشی از حضور افراد در دورهمی ها و میهمانی های خانوادگی بوده است.

نظر شما