مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

استان همدان چشمه خروشان استعدادهای ورزشی است

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۳:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۲۷۷۷
استان همدان چشمه خروشان استعدادهای ورزشی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: استان همدان چشمه خروشان استعدادهای ورزشی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نشست با هیئت‌رئیسه فدراسیون جودو جمهوری اسلامی که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم امروز در جمع قهرمانانی حضور دارم که سهم بسزایی در کسب افتخار برای جمهوری اسلامی ایران در میان آسیایی و جهانی دارند.

وی ادامه داد: از سرسختی و توانایی رئیس فدراسیون جودو در ابعاد مختلف هرچه بگوییم کم گفته‌ایم امیدواریم در تمامی مراحل زندگی موفق باشند چراکه زمینه افتخارآفرینی بسیاری را برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تأکید کرد: هیئت جودو استان همدان به ریاست سرهنگ کریمی افتخارات خوبی برای استان همدان و کشور کسب کردند که از زحمات ایشان و ارکان هیئت تشکر می‌کنم امیدواریم با حمایت‌های خود موجبات پیشرفت بیش‌ازپیش این هیئت در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان همدان را فراهم آوردند.

وی بابیان اینکه ورزشکاران و قهرمانان کشور ژن‌های برتر و خوب هستند، گفت: آقازاده‌های ماکسانی هستند که با دست‌خالی و رنج و مشقت فراوان برای کشور در دنیا افتخارآفرینی می‌کنند.

سیفی با اشاره به اینکه دختران و پسران جودوکار استان همدان در کشور نمونه هستند، گفت: استان همدان سرچشمه خروشانی از استعدادهای ورزشی است که باید با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به کشف و پرورش آن‌ها اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه استان همدان ظرفیت خوبی برای برپایی کمپ‌های ورزشی دارد، گفت: با توجه به ساماندهی‌های صورت گرفته پیشنهاد برگزاری کمپ‌های ورزشی در استان همدان را به مقام عالی وزارت ورزش و جوانان داده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، افزود: در این زمینه با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان سایت کمپ‌های استان همدان در حال آماده‌سازی و رونمایی در آینده نزدیک است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز