نماینده ولی فقیه در استان همدان:

رسانه ها اجازه ندهند مخاطبانشان به سوی دیگران کشیده شوند

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۳۹۵۷
رسانه ها اجازه ندهند مخاطبانشان به سوی دیگران کشیده شوند
نماینده ولی فقیه در استان همدان،گفت: رسانه ها اجازه ندهند مخاطبانشان به سوی دیگران کشیده شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار مدیر و خبرنگاران دفتر ایرنا در همدان از خبرگزاری ها و مطبوعات خواست، مطالبات مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند چرا که این امر، رمز موفقیت رسانه ها است.

وی با تقدیر از خدمات و فعالیت‌های اصحاب رسانه، بر لزوم حمایت از این قشر تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها باید با توجه به اصل صداقت و حرکت بر محور حق، به دنبال جذب مخاطب خود باشد و اجازه ندهند مخاطبان خود به سمت و سوی دیگران کشیده شوند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: ادامه حیات رسانه ها در گرو همین اعتماد و اطمینان مخاطب است، هرچند یک رسانه نمی تواند صرفا به فراگیر بودن خود ببالد، اما مخاطب سرمایه بنیادینی است که دست اندرکاران رسانه با ارائه برنامه های متناسب با دیدگاه ها، عقاید و فرهنگ گروه ها و طیف های گوناگون می توانند برای جلب آن بکوشند.

آیت الله شعبانی موثقی در ادامه توصیه های پدرانه خود به رسانه های استان همدان به نکته ای اشاره کرد که در شرایط کنونی کشور بسیار کارساز و راهگشاست و آن امیدآفرینی در بین آحاد جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: تحریم و همه گیری کرونا و مشکلات اقتصادی نشات گرفته از این دو، مردم را آزار داده و دشمنان نیز در این برهه یاس و ناامیدی را با شگردهای متفاوت به مردم القا می‌کنند تا بین مردم و مسئولان فاصله بیندازند.

امام جمعه همدان اضافه کرد: در چنین شرایطی نقش هدایتگری و روشنگری رسانه ها بیش از همیشه هوایدا می‌شود تا با برجسته کردن نقاط قوت و خوبی ها، ضعفها را کمرنگ کرده و مردم را دلگرم و امیدوار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: اگر داشته ها و قابلیت هایمان را به خوبی برای مردم بیان نکنیم بدخواهان کم و کاستی و نداشته‌های ما را برجسته کرده و هر روز بر طبل رسوایی ما می‌کوبند و خبرنگاران باید به هوش باشند تا با همت و تکاپوی بیشتر برای پیوند با مردم و بیان دستاوردهای نظام، اجازه سیاه نمایی و تخریب به دشمنان را ندهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز