پیگیری‌های سیفی نتیجه داد؛

ساخت‌وساز پروژه‌های ورزشی استان همدان رونق گرفت/تخصیص ۱۲۰ میلیارد اعتبار ویژه ۳ پروژه ورزشی استان

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۴۹۴۱
ساخت‌وساز پروژه‌های ورزشی استان همدان رونق گرفت/تخصیص ۱۲۰ میلیارد اعتبار ویژه ۳ پروژه ورزشی استان
با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مدت حضور خود در استان همدان ساخت‌وساز پروژه‌های ورزشی در استان رونق گرفت و خوشبختانه 120 میلیارد ریال اعتبار ویژه برای 3 پروژه ورزشی استان جذب شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، این روزها حال ورزش استان همدان در ابعاد مختلف با حضور قهرمان نام‌آشنای جهان خوب شده است و بیش از هرزمانی پویایی و نشاط در ورزش استان را شاهد هستیم.

سرسختی، پیگیری و برنامه محور بودن از نکات حائز اهمیت فردی است که توانسته اندوخته‌های علمی و دانشگاهی خود را در میدان عمل به منصه ظهور بگذارد و همواره برای کسب جایگاه‌های بهتر و بالاتر تلاش کند.

آری روی سخن ما؛ حمید سیفی مدیرکل تازه‌نفس ورزش و جوانان استان همدان است، فردی که با حضورش همدلی و نشاط به ورزش و جوانان استان همدان تزریق شد، چراکه خود جوانی ورزشکار و مطالبه گر برای بهبود اوضاع و سامان بخشیدن به نابسامانی‌هاست.

یکی از مهم‌ترین سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان و همچنین استاندار محترم همدان توسعه متوازن زیرساخت‌ها، امکانات و اعتبارات ورزشی در استان همدان است که خوشبختانه در دوره جدید مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان شاهد آن هستیم و امیدواریم این مهم با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان، مقام عالی دولت در استان و مجمع نمایندگان استان همدان تداوم یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص آخرین پیگیری‌های انجام‌شده در حوزه جذب اعتبارات ملی با همراهی نمایندگان استان، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف ما همچنان که معاون محترم مقام عالی وزارت ورزش در بدو ورود به ما ابلاغ کردند پیگیری و به نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی بود که در این راستا از بدو ورود تاکنون بیش از 50 بازدید از پروژه‌های ورزشی برای بررسی مشکلات و موانع آن‌ها صورت گرفته است.

بهره‌برداری از 3 پروژه ورزشی استان همدان طی دو ماه آتی

وی ادامه داد: خوشبختانه استان همدان ازلحاظ زیرساخت‌های ورزشی در کشور حرف برای گفتن دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مجموعه ورزشی 15 هزارنفری شهید مفتح، 6 هزارنفری سردار شهید سلیمانی و مجموعه ورزشی شهیدان حاجی بابایی مریانج اشاره کرد.

سیفی بابیان اینکه هنر مدیریت کردن داشته‌ها و تلاش برای کسب فرصت‌های بهتر یکی از مهم‌ترین اصول مدیریتی است، گفت: یکی از اقداماتی که درزمینهٔ استفاده از اماکن بلااستفاده در دستور کار قرار گرفت بررسی ظرفیت‌های اماکن ورزشی موجود بود که با همراهی تیم‌های کارشناسی این مهم محقق شد و در حال حاضر شاهد رونق گرفتن بیش‌ازپیش مجموعه‌های ورزشی استان هستیم.

وی گفت: یکی از پروژه‌هایی که اخیراً با حمایت و همراهی دکتر حاجی بابایی، نماینده مردم شریف همدان در مجلس شورای اسلامی تأمین اعتبار آن برای تداوم ساخت انجام‌شده پروژه زورخانه بین‌المللی همدان است که با تخصیص 50 میلیارد ریال اعتبار به تسریع در ساخت‌وساز آن کمک کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، ادامه داد: خوشبختانه در حوزه پروژه‌های عمرانی استان شاهد تحول هستیم که ازجمله آن می‌توان به آماده بهره‌برداری بودن سالن باستانی نهاوند اشاره کرد که اخیراً سیستم گرمایشی آن تهیه و نصب‌شده است.

وی افزود: با پیگیری‌های مهندس شهبازی نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند نیز بالغ‌بر 70 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت نفت برای تکمیل استخر شهرک شهید طالقانی و ساماندهی و احیاء زمین چمن استادیوم شهید فرزاد سلیمانیان جذب‌شده است.

سیفی، تصریح کرد: امیدواریم با تعامل و همراهی خوب مسئولین استان همدان من‌جمله استاندار و نمایندگان استان همدان بتوانیم پروژه‌های ورزش استان همدان را به بهره‌برداری برسانیم و مردم در همه مناطق بتوانند به‌خوبی و شایستگی هرچه تمام از آن‌ها استفاده کنند.

وی در پایان از بهره‌برداری از 3 پروژه ورزشی طی دو ماه آتی با حضور مسئولین ارشد کشور و استان همدان خبر داد و گفت: استان همدان درمجموع دارای 65 پروژه نیمه‌تمام ورزشی است.

امروز نگاه مثبت حمید سیفی قهرمان روزهای نه‌چندان دور و مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان همدان در حوزه‌هایی چون توجه به جوانان، ورزش، قهرمانان نویدبخش روزهای روشن برای ورزش و جوانان استان همدان است که خود روح امید به آینده را در‌دل جان جوانان و قهرمانان می‌دمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز