مدیرکل استاندارد استان همدان:

۵۰ پروانه کابرد نشان استاندارد در استان همدان باطل شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۷:۴۴
کد خبر: ۱۱۰۵۲۳۶
۵۰ پروانه کابرد نشان استاندارد در استان همدان باطل شد
مدیرکل استاندارد استان همدان، گفت:۵۰ پروانه کابرد نشان استاندارد در استان همدان باطل شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد مددی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در کمیته‌ای که برای ساماندهی و تصویب پروانه کاربرد نشان استاندارد واحدها و خدمات استاندارد تشکیل شده بود، پروانه استاندارد یک محصول که برای اولین بار تولید شده است، صادر شد.

وی با بیان اینکه این محصول که برای نخستین بار در کشور صاحب پروانه کاربرد نشان استاندارد شد، شیرآلات صنعتی دیاگ‌فارمی ساخته شده از مواد ترمو پلاستیک است ادامه داد: این شیرآلات در آبرسانی در انتقال آب با لوله‌های پلی‌اتیلن که در استان تولید می‌شود، نقش دارند که تا امروز در کشور هیچ واحدی برای آن پروانه استاندارد صادر نکرده بود.

مدیرکل استاندارد استان همدان یادآور شد: این محصول از شرکت تولیدی بسپارفرایند که تولیدات متعددی در تجهیزات و قطعات آبیاری قطره‌ای و بارانی دارد ساخته شده است و اکنون نشان استاندارد دریافت کرد.

وی با بیان اینکه امسال تاکنون ۳۵ پروانه کاربرد نشان استاندارد در استان صادر شده است گفت: بخشی از این نشان‌های استاندارد برای اولین بار و برخی برای واحدهایی است که تنوع محصولات خود را تغییر دادند، صادر شده است.

مددی در پایان سخنانش اظهار کرد: امسال بیش از ۵۰ پروانه کابرد نشان استاندارد ابطال شد که ۱۵ مورد در حوزه تولید بتن آماده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز