رئیس هیئت تیراندازی استان همدان:

زیرساخت‌های تیراندازی همدان در کشور بی‌نظیر است

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۱:۰۶
کد خبر: ۱۱۰۶۵۴۲
زیرساخت‌های تیراندازی همدان در کشور بی‌نظیر است
رئیس هیئت تیراندازی استان همدان گفت: با اقدامات صورت گرفته، زیرساخت‌های تیراندازی همدان افزایش یافته و این زیرساخت‌ها در کشور بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان در مراسمی با حضور رئیس هیئت تیراندازی استان همدان، و سایر اعضای هیئت از سرپرست، مربی و تیراندازان تیم بانوان همدان حاضر در مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور و همچنین نفرات برتر مسابقات میکس دو نفره جام سردار شهید سلیمانی تقدیر به عمل آمد.

تاکید بر ظرفیت تیراندازان همدانی

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان در این مراسم با بیان این که مسابقات لیگ دسته اول بانوان از مهرماه سال 98 کلید خورد اظهار داشت: از شهریور ماه کار بستن تیم را سرمربی تیم آغاز کرد.

ناصر محمودی افزود: اصرار ما و کادر فنی و سرپرستی تیم بر استفاده از بازیکنان بومی بود و تیمی کاملا بومی را روانه مسابقات کردیم.

وی با بیان این که قرار بود این مراسم را زودتر و با شکوهتر، و نیز با حضور مدیران ورزش استان و اصحاب رسانه برگزار کنیم گفت: به دلیل شیوع کرونا و محدودیت‌های اعمال شده مجبور شدیم مراسم را دیر و با مهمانان کمتر برگزار کنیم.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان با بیان این که شعار هیئت برای حضور در این مسابقات استفاده از ظرفیت بازیکنان بومی بومی بوده تصریح کرد: این افتخار نیست که با داشته‌های استان‌های دیگر در مسابقات لیگ حاضر شویم و حضور این تیم بسیار جوان در مسابقات لیگ سبب افزایش تجربه تیراندازان همدانی و در نتیجه کسب نتایج بهتر در آینده خواهد شد.

محمودی با بیان این که برای اداره هیئت و نیز افزایش زیرساخت‌ها تلاش‌های بسیاری در این مدت انجام شده است گفت: با زیرساخت‌های فراهم شده وضعیت تیراندازی استان همدان از نظر زیرساخت‌ها، سالن و تجهیزات و امکانات در کشور بی‌نظیر است.

همدلی در تیراندازی همدان

سرمربی تیم لیگ دسته اولی همدان حاضر در مسابقات لیگ بانوان نیز با تقدیر از حمایت‌های هیئت تیراندازی استان همدان اظهار داشت: 12 تیم در این مسابقات شرکت کردند و تاکید ما بر استفاده از بازیکنان بومی بود.

فریدی افزود:حتی ترجیح دادیم از بازیکنان حرفه‌ای خود مانند خانم جام‌بزرگ استفاده نکنیم و آنها در مسابقات لیگ برتر با قراردادهای بالاتر حضور داشته باشند.

وی با اشاره به این که رئیس هیئت در بحث بستن تیم و رقم قراردادها به من اختیار تام دادند افزود: همدلی خوبی بین هیئت استان و تیم همدان برقرار بود.

فریدی با اشاره به این که رکوردهای فردی تیراندازان همدانی در این مسابقات فراتر از انتظار بود تاکید کرد: تیراندازان تیم همدان بسیار مستعد و با انگیزه هستند.

همچنین در این مراسم حسین کرمی دبیر هیئت و چهاردولی نایب رئیس بانوان نیز با ایراد سخنانی از زحمات کادر فنی، سرپرستی و تیراندازان تیم همدان حاضر در مسابقات لیگ دسته اول قدردانی کردند.

در پایان مراسم نیز با اهدای لوح و هدایایی از عوامل و بازیکنان این تیم تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز