استاندار همدان:

پتروشیمی هگمتانه همدان با ۱۲۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح می شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۹:۴۱
کد خبر: ۱۱۰۷۶۴۲
پتروشیمی هگمتانه همدان با ۱۲۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح می شود
استاندار همدان، گفت: پتروشیمی هگمتانه همدان با ۱۲۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی در جمع اصحاب رسانه، گفت : پتروشیمی هگمتانه با سرمایه گذاری ۱۲۰۰میلیاردتومانی دولت و بخش خصوصی و بعد از ۱۸ سال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت : بعد از حل مشکلات پتروشیمی هگمتانه مثل مشکل آب، خوراک و ... با همکاری شرکت پتروشیمی و سرمایه گذار بخش خصوصی این پتروشیمی رسماً افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.شاهرخی گفت : افتتاح پتروشیمی گام بزرگی در جهت خدمت به مردم استان همدان است که ۱۸ سال طول کشید اما با تلاش و همکاری همه مجموعه ها این پروژه به بهره برداری می رسد که علاوه بر اشتغالزایی باعث  ارز آوری و عدم نیاز کشور به واردات PVC گرند پزشکی خواهد شد که در خاورمیانه بی نظیر است .

استاندار همدان گفت: نمایندگان مجلس همکاری بسیار خوبی جهت راه اندازی پتروشیمی داشتند که جای تقدیر دارد و از همکاری خوب شرکت پتروشیمی، سازمان صمت و شرکت آبفا، بانکها و همه مجموعه هایی که در افتتاح و به نتیجه رسیدن این پروژه بزرگ همکاری کردند کمال تشکر را دارم.

وی گفت : در شرایط تحریم  افتتاح چنین پروژه های بزرگی  خدمت اساسی به مردم استان و کشور خواهد بود و همه باید با وحدت و همدلی در جهت توسعه استان و کشور تلاش کنیم .

 

نظر شما