مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

در توزیع امکانات و تخصیص اعتبارات ورزشی بین شهرستان ها تفاوت قائل نیستیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۹:۰۶
کد خبر: ۱۱۰۹۹۹۶
در توزیع امکانات و تخصیص اعتبارات ورزشی بین شهرستان ها تفاوت قائل نیستیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه نگاه ما به شهرستان ها برابر قوانین و مقرارات یکسان است، گفت: در توزیع امکانات و تخصیص اعتبارات ورزشی بین شهرستان ها تفاوت قائل نیستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در دیدار مشترک به همراه معاون سازمان برنامه و بودجه استان همدان و جمعی از معاونین و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با مراد ناصری فرماندار نهاوند، اظهار کرد: امروز فعالیت های جهادی را در اقدامات فرماندار نهاوند شاهد هستیم که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مدیران ارشد استان همدان در راستای توسعه همه جانبه استان در سطوح مختلف اتفاق نظر دارند، گفت: باید از ظرفیت های توانمند خارج از شهرستان استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه تعصب هدفمند برای برون رفت از مشکلات و توسعه استان همدان موثر و مفید است، گفت: برای رفع مشکلات باید نگاه همه جانبه به امورات داشته باشیم.

وی افزود: نباید با اخبار منفی ذهن مردم را مخدوش کنیم چراکه امروز مردم از شنیدن ناخوشایندی ها خسته هستند لذا باید با روحیه دادن به هم مسیر پر فراز نشیب پیش رو را طی کنیم.

سیفی با تاکید بر اینکه توزیع امکانات و تجهیزات ورزشی در شهرستان های استان همدان بر اساس قانون است و هرگز تفاوتی در این زمینه بین هیچ یک از شهرستان ها قائل نیستی، گفت: سازمان های مردم نهاد جوان ظرفیت بسیار خوبی برای برون رفت از مشکلات را دارند چراکه از خرد جمعی نخبگان برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه استادیوم علیمرادیان پتانسیل بزرگی دارد که باید در راستای استفاده بهینه از آنها وقت گذاشت و فکر کرد، گفت: باورمان این است که پروژه های نیمه کاره را میتوانیم با توان مضاعف به نتیجه برسانیم و در این راستا نیز از راه های مختلف اقدام می کنیم.

در ادامه این نشست مراد ناصری، فرماندار نهاوند با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مایه افتخار استان و شهرستان نهاوند است، گفت:توجه به زیرساخت های ورزشی شهرستان در بحث تعمیر ، تجهیز و نگهداری و همچنین توسعه در دستور کار باشد.

وی افزود: شهرستان نهاوند از گذشته تا کنون دارای ظرفیت های ورزشی فراوانی است که باید برای حفظ، نگهداری و توسعه این اماکن تلاش شود.

نظر شما