فرماندار نهاوند:

به آینده ورزش استان همدان امیدوار هستیم/ضرورت توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان نهاوند

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۰۹۹۹۸
به آینده ورزش استان همدان امیدوار هستیم/ضرورت توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان نهاوند
فرماندار نهاوند بر ضرورت توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان نهاوند تاکید کرد و گفت: به آینده ورزش استان همدان امیدوار هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در نشست صمیمی با ورزشکاران بخش خزل نهاوند که با حضور فرماندار، بخشداران بخش های مرکزی و خزل نهاوند، معاونین و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای آینده ورزش و جوانان استان همدان و شهرستان نهاوند امیدوار تر از گذشته هستیم.

وی گفت: اداره ورزش و جوانان بخش خزل نهاوند با توجه به ظرفیت های موجود باید مستقل شود و در راستای تجهیز و توسعه زیرساخت های بخش اقدامات لازم انجام شود.

در ادامه این نشست حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: باید برای هم انرژی مثبت ایجاد کنیم و آستانه تحمل خود را بالا ببریم تا بتوانیم موفق تر از گذشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر به خودکنترلی برسیم به بسیاری از خواسته ها و مطالبات به حق خود خواهیم رسید، تصریح کرد: محمد خزایی قهرمان ارزنده کشور به عنوان مدیر ورزش و جوانان بخش خزل نهاوند معرفی و از امروز فعالیت رسمی خود را آغاز میکند لذا امیدواریم جامعه ورزشی بخش خزل با حمایت از ایشان زمینه شکوفایی هرچه بیشتر بخش را فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: از مدیر ورزش و جوانان بخش خزل و شهر فیروزان می خواهیم از این پس در برنامه ها حضور رسمی داشته باشند ما نیز ساز و کارهای لازم را برای توسعه ورزش و جوانان بخش خزل فراهم خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه انتصابات باید همراه با شایستگی باشد، گفت: مدیران ما باید برای آینده ورزش برنامه ریزی کنند و مدیر پرور باشند.

سیفی گفت: بحث زمین چمن رزینی نیز توسط دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان به همراه مدیر ورزش و جوانان بخش خزل بررسی می شود

وی افزود: احداث یک قطعه مینی زمین چمن در شهر فیروزان برای استفاده جوانان و ورزشکاران در دستور کار قرار گرفت

در ادامه سید مهدی وفایی، معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان؛ گفت: در سال جاری برای زمین چمن فیروزان ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار گذاشته شده است.

وی افزود: برای به نتیجه رسیدن امورات باید پیگیری لازم را انجام دهیم و مطالبه گر باشیم.

نظر شما